شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده در مصلای قدس قم

حوزه/ دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف گفت: : تا حجاب رفع نشود، اقتصاد، امنیت و مشکلات دیگر حل نخواهد شد و معتقدیم انقلاب نویی را باید ایجاد نماییم و آن در بستر حجاب و عفاف است، چرا که مفسدین انسان های بی حیایی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمدمحسن دعایی عصر پنجشنبه در اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده که در مصلی قدس قم برگزار شد، اظهار داشت: حدود 70 سال قبل در کشور واقعه ای رخ داد که باعث شد در نظام روزی به نام عفاف و حجاب نامگذاری شود و در آن اتفاق بیش از 2 هزار زن و مرد که برای مقابله با یک نقشه استکبار به مقابله برخاستند را کشتند.

وی افزود: آیا بعد از اقامه حکومت اسلامی و گذشت 40 سال که زمان کافی برای جامعه سازی و تربیت نسل فرهیخته بوده است، باید باز مواجه باشیم با همان نقشه ای که مزدوران انگلیس و غرب می خواهند در جمهوری اسلامی رقم بزنند.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف با اشاره به این که نیروهای انقلابی علیه جریان های استکباری، نباید لحظه ای کوتاه بیایند، گفت: دارند جامعه مارا تهدید می کنند و در خانه های ما نیز نفوذ کردند حال چرا برخی آرام هستند و با آن تئوری قورباغه پخته تن داده اند.

 وی به اهمیت عفت و حیا در زندگی اسلامی و انسانی پرداخت و تصریح کرد: بالغ بر 600 روایت از روایت نورانی اسلامی ارزش عفت و حجاب را ذکر می کنند؛ امام باقر(ع)، می فرماید: لباس  تقوا همان عفت است.

حجت الاسلام دعایی با اشاره به اینکه عفت یک ملکه نفسانی است که اجازه نمی دهد انسان تحت تأثیر قوای شیطانی قرار بگیرد، گفت: روایت است اگر حیا را از کسی گرفتید، تمام دیانت را از او گرفته اید.

وی با بیان اینکه لباس اسلام حیا است، افزود: پیامبر اسلام بیان نمودند، خداوند ابزار های لازم را برای حیا ورزی در اختیار انسان قرار داده و شریف ترین، نیکوترین و برترین عمل حیا و عفت است.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف با بیان اینکه بعد از معرفت الله هیچ چیز محبوب تر از عفت ورزی در اسلام نیست، مطرح کرد: امام صادق(ع)، فرمودند: اگر می خواهیم شیعه باشیم ،باید ملکه عفت و حیا در ما نهادینه شود.

وی اشاره کرد: دشمن بارها اذعان داشته است که برای بر اندازی این نظام جمهوری اسلامی باید حجاب ها را سست کنیم و به جای بمب و موشک فیلم های مستهجن و تصاویر تحریک آمیز را ترویج کنیم.

حجت الاسلام  دعایی ادامه داد: حال چرا برخی مسئولین در مقابل این راهبرد اعلام شده دشمن قسم خورده ایران با تسامح برخورد می کنند و چرا سیاست اعلام شده بر اندازی نظام از طرف مسئولین محترمی که روی خون شهدا ایستادند و حکمرانی می کنند توجه نمی شود و حتی در بسیاری مواقع به عنوان مهره های نفوذی این سیاست دارند بازی می کنند.

وی افزود: مسئله نشاط و شادی یک امر مطلوب است اما از این امر مطلوب مسؤلین سطح بالای دولت فعلی کمال سوء استفاده را کردند و نوامیس را به ورزشگاه ها کشاندند؛ چرا جامعه اسلامی این منکرعظیم را می بیند و ساکت است  تا زمینه بی بند و باری فراهم شود.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف گفت: معتقیدم باید روی دولت و مجلس فشار  آورد و شما بانوان انقلابی نباید از نفس بیفتید و باید به این تجمع های خود ادامه دهید و لباس رزم بپوشید و مقابل این حرکت ویرانگر بایستید.

وی عنوان کرد: جای تأسف و اعتراض دارد که عده ای به جای این که  برای کرامت و عزت و شرافت و آزادگی زن مسلمان ایرانی سینه چاک کنند، تمام همت خود را برای ورود  زن به ورزشگاه بگذارند و موفق هم شوند.

حجت الاسلام دعایی با بیان اینکه حوزه ها و ائمه جماعات نباید نسبت به این منکرات ساکت باشند، گفت: اکنون در بسیاری رستوران ها مراسم عیاشی برگزاری می شود و در آموزش و پرورش اعتیاد با دختران چه می کند، شراب خوری در حال رسمی شدن است، برای احیای موسیقی از خواننده های غربی دعوت می کنند و در خیابان های کیش، حجاب و عفاف بی معنا شده است.

وی ابراز داشت: تا حجاب رفع نشود اقتصاد، امنیت و مشکلات دیگر حل نخواهد شد و معتقدیم انقلاب نویی را باید ایجاد نماییم و آن در بستر حجاب و عفاف است، چرا که مفسدین انسان های بی حیایی هستند؛ ما امروز از مشکلات اقتصادی ضربه نمی خوریم از مشکلات بی حیایی ضربه می خوریم.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف از تشکیل موقوفه سبک زندگی عفیفانه فاطمی خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha