شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کاروان

حوزه/ با نوع دوستی مردم شهرستان آبیک، بیش از ۲۵ هزار بطری آب آشامیدنی و ۷ تانکر ۵ هزار لیتری با ۳ دستگاه تریلر کانتینر به مناطق دارای مشکل کمبود آب در شهرها و روستا های آبادان وخرمشهر ارسال شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور در دیدار با کاروان «رهروان سقای کربلا» در مسجد جامع آبادان، گفت: در مسئله مشکل  آب شهرهای آبادان و خرمشهر، ملت ایران این بار نیز سنگ تمام گذاشتند و با هر وسیله ای به یاری  مردم ولایتمدار و شهید پرور خوزستان شتافتند رفتند که جای قدردانی دارد.

امام جمعه آبادان افزود: مردم استان قزوین هم این بارهم انصافا سنگ تمام گذاشتند که باید از نماینده ولی فقیه در استان قزوین، امام جمعه شهرستان آبیک، طلاب، اساتید  و مردم با بصیرت و تلاشگر شهرستان آبیک قدردانی کرد و به آنها عرض نمایم که مردم آبادان و خرمشهر هیچ گاه محبت شما را فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام میر امینی، امام جمعه آبیک نیز در دیدار با امام جمعه شهرستان آبادان در روستای ابوشانک، بیان کرد: بیش از 25 هزار بطری آب آشامیدنی و 7 تانکر 5 هزار لیتری با 3 دستگاه تریلر کانتینر به مناطق دارای مشکل کمبود آب در شهرها و روستا های آبادان وخرمشهر ارسال شد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آبیک تصریح کرد: پیام کاروان «رهروان سقای کربلا» به مردم شهید پرور آبادان و خرمشهر این است که ملت ایران در کنار آنان بوده و هیچ گاه آنها را تنها نخواهند گذاشت.

وی بیان کرد:  آب به دست روستائیان خرمشهر می‌رسد، اما امکان ذخیره‌سازی آب برای سیرآب کردن دام‌ها، اراضی کشاورزی و نخلستان‌ها را ندارند که با تحویل تانکرها و آب‌های تهیه شده مردم و مسؤولان شهر آبیک، از شوری آب نجات می‌یابند.

یادآوری می شود، حجت الاسلام میرامینی شخصا این کاروان را تا مقصد همراهی کرد تا ضمن نظارت بر توزیع درست آب بین نیازمندان واقعی، از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha