پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی باتاکید بر این که کشور بیش از هر زمانی به مدیریت انقلابی نیاز دارد، گفت: باید خدمات انقلاب در شهرها و روستاها و پیشرفت های علمی و صنعتی برای مردم بیان شود تا به آینده دلگرم تر شوند.

 حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازکرمانشاه، با اشاره به این که اساسی ترین کار حوزه، تولید محتوا و کادر سازی برای نظام است، گفت: ثمره ترویج روحیه انقلابی همراه با آموزش صحیح، مهارت و تجربه، مدیریت انقلابی است.

وی در ادامه با بیان این که کشور بیش از هر زمانی نیاز به مدیریت انقلابی دارد، افزود: مدیری که خوی اشرافی گری داشته باشد، ترسو، اهل ریسک و در واقع افق و چشم اندازی بلند مدتی نداشته باشد، قطعا موفق نخواهد بود.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت که کلید پیروزی در مقابل دسیسه های دشمنان و پیشرفت کشور است، اظهار کرد: از آنجایی که وحدت رمز پیروزی است، در شرایط امروز هم ما به وحدت نیاز داریم.

وی در ادامه با اشاره به تحریم های طرف دشمن و تلاش برای ایجاد بدبینی و تضعیف روحیه انقلابی و مایوس کردن مردم از آینده روشن نظام اسلامی، گفت: در 40 سال عمر انقلاب اسلامی ثابت کردیم که در تحریم فرزند رمضان و در جنگ فرزند محرمیم،

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا با اشاره به آیه 249 سوره بقره...كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ...چه بسیار شده که گروهی اندک به یاری خدا بر سپاهی بسیار غالب آمده، افزود: سپاهیان پیامبر(ص) گرچه از لحاظ عِدّه و عُدّه یک سوم دشمن بودند، اما به خاطر ایمان محکم به هدف همیشه پیروز بودند.  

وی تصریح کرد: در همه جنگ ها با کُفار از جمله اُحد پیروز بودیم، اما به دلیل عدم فرمانبری از پیامبر(ص) و رها کردن گلوگاه در اُحد ضربه خوردیم.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، گریزی به مسئله اسراف که یکی از آفت های جامعه امروز است، زد و گفت: اگر چشم هم چشمی ها کنار برود، اسراف کم شود، خیلی از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی هم حل خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این که باید نگاه به ساختار فرهنگی تغییر پیدا کند و نباید جوانان ما به دنبال پشت میزنشینی بگردند، چرا که ظرفیت دولت خیلی محدود است، بیان داشت: در دنیا برای هر 100 نفر 2 نفر کارمند تعریف شده،در ایران هر 40 نفر 2 نفر است. یعنی 85 درصد بودجه مملکت صرف هزینه های جاری و 15 درصد برای کارهای عمرانی است.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع خود باوری، با تاکید بر این که هر جا خودباوری داشتیم، موفق بودیم، گفت: ما هیچ چیز از دیگران کم نداریم، تولیدات ایرانی در بسیاری از موارد به مراتب از مشابه خارجی بهترند، البته نیاز به حمایت دارند.

وی در پایان یکی از مشکلات را مظلومیت انقلاب در فضای مجازی دانست و تصریح کرد: باید خدمات انقلاب در شهرها و روستاها و پیشرفت های علمی و صنعتی برای مردم بیان شود تا به آینده دلگرم تر شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha