پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سالاری مکی

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه در زمینهٔ حجاب و عفاف باید حرکت ایجابی در استان صورت گیرد، گفت: باید فعالیت‌های فرهنگی حجاب و عفاف از مهدکودک‌ها شروع کنند، زیرا زمانی باربی جزء اسباب‌بازی‌های کودکان ما بود و الآن نگرانیم مبادا باربی به‌صورت زنده در خیابان‌ها تردد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در مراسم گرامیداشت هفته حجاب و عفاف که به همت بنیاد عفاف و حجاب استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی در بنیاد مطالبه گری عمومی درزمینهٔ عفاف و حجاب است، ازاین‌رو باید حرکت ایجابی در این زمینه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در این راستا برنامه‌هایی که در بنیاد پیگیری می‌کنیم بیشتر در قالب کارگاه آموزشی، کار هنری، فعالیت‌های فضای مجازی و کار محتوایی در این زمینه بوده و به دنبال فعالیت‌های نمایشی و تبلیغاتی نیستیم.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی با اشاره به این که بنای بنیاد بر استفاده مطلوب از جامعه هنری است، خاطرنشان کرد: به این منظور از جامعه هنری استان دعوت کرده‌ایم و قرار است امسال هم جشنواره پوستر حریم ماه با محوریت حجاب و عفاف برگزار شود.

حجت‌الاسلام سالاری مکی همراه کردن اساتید دانشگاه و مبلغان جوان در توسعه عفاف و حجاب در دانشگاه و آموزش و پرورش، هم‌افزایی نهادهای دولتی و کانون‌های مردم‌نهاد در تبیین افکار و اهداف جبهه استکبار در بحث بی بند و باری و حضور مؤثر در فضای مجازی، دانشگاه‌ها، مدارس و صداوسیما و رسانه‌ها از دیگر رویکردهای بنیاد عفاف و حجاب استان است.

وی ادامه داد: همچنین نمایندگان دانشجویی در بنیاد عفاف و حجاب حضور دارند که این نمایندگان به‌صورت خودجوش برای ترغیب دانشجویان به عفاف و حجاب در داخل دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: باید فعالیت‌های فرهنگی حجاب و عفاف از مهدکودک‌ها شروع کنند، زیرا زمانی باربی جزء اسباب‌بازی‌های کودکان ما بود و الآن نگرانیم مبادا باربی به‌صورت زنده در خیابان‌ها تردد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha