پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رمضانی

حوزه/ مسئول دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: در سطح کشور بیش از هشت هزار بقعه متبرکه داریم که باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام علی رمضانی امروز در آیین مراسم تجلیل از آمام زادگان و بقاع متبرکه، گفت: بقاع متبرکه ظرفیت مناسبی برای اجرای این طرح هستند بنابراین باید به خوبی از آنها استفاده کنیم و طرح‌های فرهنگی را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: آستان مقدس امامزادگان از نظر معنوی آرامش‌بخش هستند و یکی از کم‌ هزینه‌ترین مکان‌ها هم برای تربیت معنوی به شمار می‌روند.

استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد: امامزادگان واجب‌التعظیم در طول تاریخ همواره به تربیت مردم از طریق کار فرهنگی می‌پردازند بنابراین مرقد مطهر آنها نیز می‌تواند از بعد تربیتی مفید فایده باشد و در جوار آنها، آرامش معنوی تامین شود.

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد:  امام دزادگان به عنوان مبلغ فرهنگ ایمانی و رسولان نشر ولایت اهل بیت(ع) در سراسر کشور پناهگاهی برای مردم به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند که «بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شوند» و ما در راستای منویات حضرت امام و رهبری انقلاب  باید تلاش فراوان انجام دهیم.

مسئول دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: در سطح کشور بیش از هشت هزار بقعه متبرکه داریم که باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام رمضانی عنوان کرد:  با توجه به این که تعدادی از مبلغین استانی نیز حضور دارند، امیدواریم که بتوان برنامه های فرهنگی مناسبی در این مکان های مقدس با توجه به حضور زوار برگزار گردد 

مسئول دبیر خانه کانون های فرهنگی مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به این که تعدادی از مبلغین استانی نیز حضور دارند، امیدواریم که بتوان برنامه های فرهنگی مناسبی در این مکان های مقدس با توجه به حضور زوار برگزار کرد د

حجت الاسلام رمضانی ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: مردم ضمن یک دهه جشن و سرور، با معارف و اهداف اهل‌بیت(ع) بیشتر آشنا شده و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) باشند.

استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد: ارزش دهه کرامت به خاطر ولادت بزرگوارانی چون حضرت معصومه(س) و امام رضا ( ع) است و ما باید بیشتر با این شخصیت ها آشنا شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha