پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه حجت الاسلام والمسلمین ناصرعباس جعفری در یک کنفرانس خبری گفت کمیسیون ملّی انتخابات براساس کدام قانون به گروهک های غیرقانونی مجوز شرکت در انتخابات داده است؟!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین ناصرعباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در یک کنفرانس خبری، گفت: کشور در یک برهه ای حساسی قرار گرفته است و دشمن در مسیر برگزاری انتخاباتی آرام، مانع تراشی می کند و شهادت هموطنان در حوادث تروریستی اخیر نیز باعث تأسف است.

وی در ادامه این پرسش را مطرح کرد که کمیسیون انتخاباتی کشور براساس کدام قانون به گروهک های غیرقانونی مجوز شرکت در انتخابات داده است؟ زیرا حضور قاتلین هموطنان در انتخابات بسیار نگران کننده است و انتخابات باید شفاف برگزار شود.


وی افزود: باعث تأسف است که کسانی که با ترویج اندیشه تکفیری، در کشور رعب، وحشت، قتل و غارتگری راه انداخته اند به آنان مجوز شرکت در انتخابات داده شده و باید گفت که سازمان های امنیتی و کمیسیون انتخاباتی کشور با این عمل به زخم های خانواده های شهدا نمک ریخته اند.


وی در ادامه گفت قتل سراج رئیسانی در مستونگ در حمله انتحاری را محکوم می‌کنیم و افرادی مانند رمضان مینگل سرکرده گروه تکفیری که رقیب سراج رئیسانی در انتخابات بود، مانند رمضان باید بازجویی شود.

وی افزود در همین منطقه مستونگ از یک دهه پیش افراد بی گناه شیعه به قتل رسیدند و جنازه ها در زمین ماندند و کسی نبود آنان را بلند کند و ما فریاد می‌زدیم که باید علیه این گروه ترویستی اقدام شود، اما دولتمردان اخم هم به پیشانی نیاوردند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصرعباس جعفری  اظهار داشت امروز این آزادی که به تروریست ها و تکفیری ها داده شده است باید تقاص آن را نسل های آینده ما پس دهند، زیرا آن گونه که روشن است، دولتمردان و شخصیت های سیاسی ما از سیاست های ضیاءالحق درس نگرفته اند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha