جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پرچم پاکستان

حوزه/ خانم شیرین مزاری عضو ارشد جنبش انصاف پاکستان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ناصرعباس جعفری در دفتر مجلس وحدت مسلمین، پیام تشکر و قدردانی عمران خان رئیس جنبش انصاف را به وی رساند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خانم شیرین مزاری عضو ارشد جنبش انصاف پاکستان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ناصرعباس جعفری در دفتر مجلس وحدت مسلمین پیام تشکر و قدردانی رئیس حزب تحریک انصاف عمران خان را به وی رساند.

عضو ارشد جنبش انصاف در این دیدار اظهار داشت: در آینده با همکاری مجلس وحدت مسلمین با افراطی گری، فساد اقتصادی و بی عدالتی مبارزه کرده و روابط دو جانبه را مستحکم خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصرعباس جعفری به خانم شرین مزاری خوش آمد گفت و اظهار داشت: پیروزی جنبش انصاف در حقیقت پیروزی طبقه محروم و مظلوم جامعه است. اکنون چشم ملت به عمران خان است که وی در آینده در مورد سیاست داخلی و خارجی و اقتصادی کشور چه تغییراتی ایجاد می کند؟

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین در ادامه گفت: پاکستان کشوری است که 5 میلیارد جمعیت جهان را به هم ربط می دهد و کشور مهمی در جهان است و سیاست محکم خارجی ما می تواند کشور را از بحران بیرون آورد و با همه کشورهای جهان روابط یکسان و بر اساس منافع کشور استوار سازیم؛ چون دشمن می خواهد پاکستان را غیر مستحکم کند.

وی در پایان گفت: با افراطی ها و کسانی که کشور را با نام مذهب نا امن می‌کنند باید برخورد قانونی شود، اسلام دین امن و سلامتی و برادری است و اقلیت های مذهبی ما هندو ، مسیحی، سیک و دیگر مذاهب نباید در کشور احساس نا امنی کنند؛ چون آنان هموطنان ما هستند پاسداری از حقوق آنان در حقیقت بر حکومت اسلامی ضروری است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha