سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ایت الله اسلامی

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی گفت:مسئولین خدمت بدون منت به مردم را الویت تمام برنامه ها قرارداده و به مطالبات مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان تاکستان گفت: امروز آنچه برای مردم دارای اهمیت است، این که بتوانیم در خدمت این ملت بصیر و همیشه در صحنه باشیم، چراکه با همه تحریم‌ها و فشار اقتصادی، این مردم در صحنه هستند و اجازه دخالت به کشورهای بیگانه را نخواهند داد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مسئولین خدمت بدون منت به مردم را اولویت تمام برنامه‌ها قرار داده و به مطالبات مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان بیان کرد: امروز مردم از مسئولین خدمت و همچنین رفع مشکلات را خواستارند و شما که در مناصب مختلف هستید بدانید که خدمتگزاری به این ملت و مردم در نزد خدای متعال اجر فراوانی به همراه خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مطالبه رهبری از مسئولان خدمت بی‌منت به مردم و خصوصاً رسیدگی به حال ضعفا و محرومین است و مسئولین هم باید بیش‌ازپیش منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی را اولویت جدی تمام برنامه‌های خود قرار دهند.

امام جمعه شهرستان تاکستان عنوان کرد: برای تمامی ما تکلیف دینی و شرعی است تا در راستای تحقق شعار سال زمینه را برای ایجاد تولید و اشتغال در کشور فراهم نماییم، چراکه بحث خدمت به مردم یک اصل در نظام اسلامی محسوب می‌شود و باید مسئولان آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی به اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه پرداخت وبیان کرد: این امنیت در کشور ما مدیون خون تک‌تک شهدا هستیم که خون خود را دادند تا ما سرافراز در امنیت کامل باشیم و به همه توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی خوشبختانه نتوانسته‌اند این امنیت را بر هم بزنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha