جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مسئولان و دولتمردان خواست که دغدغه ها و هشدارهای اخیر مراجع تقلید را جدی گرفته و با مفسدان و اختلاس گران قاطعانه برخورد کنند.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تقدیر از مواضع محکم و انقلابی آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی در خصوص قضایای اقتصادی اخیر کشور، اظهار داشت: حقیقتاً علما و مراجع تقلید همچون همیشه نسبت به مشکلات و مسایل ، هشدارهای لازم را می دهند و به خصوص در خصوص اوضاع نامطلوب اقتصادی اخیر و ضعف برخی مسئولان در رسیدگی به امور به ویژه مقابله با اختلاسگران و غارتگران بیت المال ، نگرانی خود را اعلام کرده اند.

وی افزود: آن چه ضروری است این که مسئولان و دولتمردان به خود بیایند و با مفسدان اقتصادی بر اساس قانون قاطعانه برخورد کنند و کسانی که اختلاس کرده و دزدی می کنند را به مردم معرفی کرده و آنها را مجازات کنند.

این استاد حوزه علمیه قم همچنین خاطرنشان کرد: جای بسی تاسف است که در این اوضاع آشفته ، برخی ها در خیابان علیه روحانیت فحش و ناسزا می دهند و این ناجوانمردی است؛ چرا که روحانیت هیچ گاه در هیچ اختلاسی نبوده است و به مردم خیانت نکرده بلکه در طول تاریخ همواره به مردم و کشور خدمت کرده است.

وی گفت: البته ما روحانیون نیز باید با جدیت وارد عمل شده و با روشنگری ، از خود دفع اتهام کنیم تا مردم بدانند که روحانیت و مراجع همواره پشتیبان حقوق مردم بوده و نسبت به دزدی ها، و اختلاس ها و ناهنجاری ها و فسادها هشدارهای لازم را داده است.

۳۱۳/۸

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha