جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هزاران دانش آموز به بازدید از مراکز مذهبی در بولتون انگلیس می روند

حوزه/ هزاران دانش آموز متعلق به پیشینه های دینی مختلف در شهر بولتون در غرب شهر منچستر، قرار است امسال بار دیگر در اردوهای ویژه بازدید از مراکز دینی شرکت کنند تا دانش مذهبی آن ها ارتقاء یابد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، شورای میان ادیانی شهر بولتون واقع در غرب منچستر انگلستان، اردوهای ویژه ای برای دانش آموزان مدارس ابتدایی و دبیرستان به منظور بازدید از مراکز و اماکن «مذهبی» ترتیب داده است.

در این اردو همچنین دانش آموزان عضو گروه های «نیاز به آموزش های ویژه» و گروه های دانش آموزی اجتماعی مانند پیشاهنگ ها و راهنماها نیز شرکت خواهند داشت. به گفته برگزارکنندگان این اردوهای مفرح و آموزنده، آنها برای دانش آموزان فرصتی ایجاد خواهند کرد تا ضمن بازدید از اماکن دینی و مراکز مذهبی از جمله مساجد و کلیساها وکنیسه ها، دانش مذهبی و وابستگی معنوی خود را نیز ارتقاء دهند.

به گفته برگزار کنندگان در اردوی سال گذشته 4 هزار و 751 دانش آموز از 142 مکان مذهبی در سرتاسر این منطقه بازدید به عمل آورده اند و انتظار می رود که اردوهای امسال شاهد افزایش تعداد دانش آموزان باشد.

چان پارمار یک سخنگوی شورای میان ادیانی در این باره گفت: این یک نمونه فوق العاده از همکاری مشارکتی میان گروه های اجتماعی و گروه های دینی، مراکز مذهبی، افراد و داوطلبانی است که این پروژه بسیار ارزشمند را مورد حمایت قرار می دهند.

وی افزود: این یک طرح استثنایی با مزایای بسیار زیاد در راستای تقویت انسجام در میان اعضای جامعه و شیوه ای مناسب برای کسب دانش دینی توسط دانش آموزان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha