جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رونمایی از سایت جدید پایگاه خبری المصطفی نیوز

حوزه/ طی مراسمی، سایت جدید پایگاه خبری المصطفی نیوز با حضور آیت الله اعرافی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله اعرافی در مراسم رونمایی از سایت جدید پایگاه خبری المصطفی نیوز که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، فعالیت های رسانه ای مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی را خوب، به موقع، جذاب و  شایسته تقدیر خواند.

وی خاطرنشان کرد: امروز که در دهمین سالگرد تشکیل جامعه المصطفی قرار داریم، دامنه فعالیت های این نهاد ابعاد گسترده ای یافته که معرفی درست و شایسته این دستاوردها بسیار مهم و راهبردی و دارای فوائد و برکات متعددی است.

مدیر حوزه های علمیه، ارائه مناسب اخبار و گزارش های فعالیت های جامعه المصطفی را نیازمند دقت و هوشمندی مضاعف دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی باید به صورت مدارم توانمندی ها و مهارت ها  خود را نوسازی و ارتقا دهند و با جدیدترین آداب و فنون رسانه ای آشنا باشند.

هم افزایی با اصحاب رسانه و مراکز خبری همسو، ارتباط بیشتر با نمایندگی های جامعه المصطفی، استفاده از ظرفیت دانش آموختگان المصطفی، تشکیل شورای راهبردی رسانه، آشنایی کامل با فعالیت های گسترده المصطفی، تدوین منشور و آیین نامه خبر و... از دیگر توصیه های رئیس جامعه المصطفی در این دیدار بود.

در پایان دیدار، سایت جدید پایگاه خبری المصطفی نیوز news.miu.ac.ir رونمایی شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha