جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان- شیخ زهیر جعید

حوزه/ جبهه عمل اسلامی با صدور بیانیه ای گفت: تحریم های جدید آمریکا علیه ایران مردود و محکوم است و جمهوری اسلامی به فضل آگاهی ملت و حکمت رهبری خود، تحریم های جدید برایش سخت نخواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان از حمایت جمهوری اسلامی ایران از جنبش های مقاومت در لبنان، فلسطین و منطقه و مبارزه آن با تروریسم تکفیری که از سوی قدرت های بین المللی و منطقه ای حمایت می شد، قدردانی کرد.

این جبهه با صدور بیانیه ای گفت: تحریم های جدید آمریکا علیه ایران مسئله تازه ای نیست و این مسئله طبعا مردود و محکوم است، امّا جمهوری اسلامی که به فضل آگاهی ملت و حکمت رهبری خود، توانسته تمامی تحریم ها و توطئه ها را با شکست مواجه کند، تحریم های جدید برایش سخت نخواهد بود.

جبهه عمل اسلامی تصریح کرد: هدف از این تحریم ها تسلیم کردن ایران، ایجاد فتنه داخلی و به حرکت در آوردن دشمنان انقلاب است که به خاطر مزدوری، خیانت و فروش وجدان خود به دشمنان ایران، دیگر جایگاهی ندارند.

این حزب لبنانی اشاره کرد: دونالد ترامپ و تحریم های بی اثر آن به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و جمهوری اسلامی ایران سربلند و مستحکم در برابر طوفان های داخلی و خارجی خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha