چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

حوزه/ آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی فضای پادگان ها و مراکز نظامی بسیار متفاوت از قبل از انقلاب است، گفت: امروز سربازان و نظامیان در حال خدمت به نظام اسلامی یعنی در واقع خدمت به خداوند و رسول خدا (ص) هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در دیدار فراگیران نخبه بسیجی (مقطع دکتری) آموزشگاه رزم مقدماتی شهدا، گفت: پیامبر(ص) فرمودند از اولین سوالاتی که خداوند در روز قیامت از انسان خواهد پرسید این است که جوانی خود را چگونه و درچه راهی صرف کردی؟

 وی در ادامه به بیان اینکه بهترین راهی که  یک جوان می تواند در همان ابتدای جوانی برای خود انتخاب کند، حرکت در چارچوب دستورات قرآن است، ادامه داد: قطعا جوانی که در بهار عمر خود با قرآن مانوس شود می تواند به سعادت واقعی دست یابد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی فضای پادگان ها و مراکز نظامی بسیار متفاوت از قبل از انقلاب است، اظهار کرد: امروز سربازان و نظامیان در حال خدمت به نظام اسلامی یعنی در واقع خدمت به خداوند و رسول خدا (ص) هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه قدرت اصلی ایران اسلامی به خاطر نیروهای مومن و مقتدر است، گفت: قدرت ایمان بسیار قوی تر از قدرت های دنیایی است و پیروزی در نهایت با مومنین است.

 حجت الاسلام حیدر طاهری نیا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در آموزشگاه رزم مقدماتی شهدا نیز در این دیدار  با اشاره به فعالیت های مذهبی و فرهنگی این مرکز، گفت: درس اخلاق  برای هر دوره آموزشی برگزار می گردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای رشد و ارتقای فهم دینی فراگیران نخبه بسیجی(مقطع دکتری)کلاس های رفع شبهات اعتقادی و سیاسی با حضور شخصیت های برجسته کشوری برگزار می شود، افزود: جشنواره های فرهنگی  و حضور در یادمان های دفاع مقدس برای نشر و گسترش فرهنگ بسیجی از جمله این اقدامات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha