شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رحیم مهدوی پوز

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به ایستادگی مردم ایران در برابر تنگناهای اقتصادی، گفت: هرچند شاید به کارگزاران نظام نقد داشته باشیم، اما جای آن در خیابان‌ها نیست؛ در حالی که دشمن می‌خواهد مردم را به خیابان‌ها بیاورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رحیم مهدوی پور، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید از سوی دولت آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: ترامپ با این تحریم‌ها به‌صورت مستقیم مردم ایران را تحت‌فشار و ظلم قرار داده است.

وی با بیان اینکه اما ملت ایران نشان داده‌اند در برابر دشمنان و تحریم‌های آن‌ها مقاوم هستند، خاطرنشان کرد: درواقع تحریم‌های جدید آمریکا هم نشان‌دهنده عجز و استیصال جبهه استکبار در مقابل مقاومت و آزادگی ملت بزرگ ایران است.

حجت‌الاسلام مهدوی پور در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بجنورد با اشاره به دوازدهمین سالگرد جبهه مقاومت و پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، اضافه کرد: این جریان حزب‌الله و جبهه مقاومت را در جهان معرفی کرد، به‌گونه‌ای که جبهه مقاومت بعد از جنگ ۳۳ روزه در منطقه جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در این جنگ لبنان برای نخستین بار جریان رژیم صهیونیستی را خنثی کرد، به‌گونه‌ای که آثار و برکات جبهه مقاومت در سوریه و شکست داعش اثرات مهمی داشت و صهیونیست‌ها دچار وحشت شدند.

حجت‌الاسلام مهدوی پور در ادامه با اشاره به جنایات آل سعود در یمن، افزود: آل سعود که خود را خادم‌الحرمین می‌داند در ماه حرام جنایت‌های بسیاری انجام می‌دهد و در روزهای اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان یمنی را قتل‌عام کرد و هم‌زمان نیز رژیم صهیونیستی این جنایت‌ها را در غزه انجام می‌دهد.

امام جمعه موقت بجنورد به فراخوان‌ها برای تظاهرات خیابانی اشاره کرد و ادامه داد: این فراخوان‌ها از سوی دشمنان و بدخواهان منتشر می‌شود، زیرا نمی‌خواهند دستاوردهای نظامی اسلامی را مشاهده کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی پور تصریح کرد: هرچند شاید به کارگزاران نظام نقد داشته باشیم، اما جای آن در خیابان‌ها نیست؛ در حالی که دشمن می‌خواهد مردم را به خیابان‌ها بیاورند.

وی اظهار کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی به‌صورت هدفمند برای تحت‌الشعاع قرار دادن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کار می‌کنند، ازاین‌رو همه ما باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha