جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام سورتیچی با اشاره به این که بسیار خنده دار است که رئیس جمهور آمریکا دم از مذاکره بدون پیش شرط با کشورمان می زند اما مجدداً تحریم ها علیه ملت ایران را باز می گرداند، گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران کاملاً مشخص است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سورتیچی، استاد حوزه علمیه مازندران، روز گذشته در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از مبلغان دینی و فعالان فرهنگی کلارآباد برگزار شد به توطئه جدید آمریکایی ها علیه نظام اسلامی اشاره کرد و آن را ناشی از شکست های پی در پی آنها در منطقه دانست.

وی با بیان این که دشمنی آمریکا با ملت ایران چیز تازه ای نیست و چهل سال است که آشکارا وجود دارد، افزود: متأسفانه در این میان عده ای چشمان خود را بسته اند و هنوز برای آنها ثابت نشده که آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است.

حجت الاسلام سورتیچی با اشاره به این که بسیار خنده دار است که رئیس جمهور آمریکا دم از مذاکره بدون پیش شرط با کشورمان می زند اما مجدداً تحریم ها علیه ملت ایران را باز می گرداند، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران کاملاً مشخص است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هنوز عده ای در داخل از بدعهدی های آشکار آمریکا علیه کشورمان درس نگرفته اند و دوباره زمزمه مذاکره را سر می دهند، تصریح کرد: مذاکره مجدد با آمریکا جز ذلت و خواری برای ملت ما سودی به همراه نخواهد داشت.

وی با اشاره به این که آمریکا لایق مذاکره با ملت بزرگ ایران نیست، خاطرنشان کرد: کشوری که دستانش به خون میلیون ها انسان بی گناه در سراسر جهان آغشته است به هیچ عنوان ارزش مذاکره ندارد.

حجت الاسلام سورتیچی با بیان این که آمریکا باید رویکرد خود را در برابر ملت ها تغییر دهد، تصریح کرد: کشور بزرگ و متمدنی همچون ایران اسلامی، همانند دیگر کشورها نیست که آمریکا به راحتی بر آنها سلطه پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که این ملت پای عهد خود با انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اجازه نخواهند داد که آمریکا روزی بر این کشور مسلط شود و سلطه گری خود را آغاز کند.

وی با اشاره به این که امروز آمریکا بزرگترین جنایت های قرن را در اقصی نقاط جهان مرتکب شده است، تصریح کرد: جنایت های هولناکی که امروز در یمن در حال وقوع است به دستور آمریکایی ها و از سوی آل سعود خائن در حال انجام است.

حجت الاسلام سورتیچی با بیان این که آمریکا و کسانی که مرتکب این جنایت های بشری می شوند باید روزی پاسخ جنایت های خود را بدهند، خاطرنشان کرد: تجربه تاریخی نشان داده که حاکمان ستمگر و دیکتاتور روزی در دادگاه عدل محاکمه خواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران فرهنگ ایستادگی و مقاومت را از ائمه اطهار(ع) آموخته اند و آن را دنبال خواهند کرد، افزود: آمریکا و هیچ کشور دیگری نمی توانند این ملت مقاوم را وادار به انجام کاری کنند.

وی با بیان این که ملت ایران روی پای خود ایستاده اند و هیچ گاه وابستگی را تحمل نخواهند کرد، بیان داشت: این ملت بزرگ چهل سال گذشته برای رسیدن به استقلال و آزادی قیام کردند و یک رژیم وابسته و فاسد را برچیدند و یک نظام دینی و مستقل را پایه گذاری کردند.

حجت الاسلام سورتیچی با اشاره به این که مردم هوشیار کشورمان باید بدانند که جنگ امروز دشمن بیشتر روانی است، خاطرنشان کرد: افسارگسیختگی در افزایش قیمت نامعقول و غیرمنطقی برخی کالاها نشان داد که جنگ روانی و مدیریت ‌شده رسانه ‌های خارجی توانسته متأسفانه در بعضی موارد به موفقیت ‌هایی دست پیدا  کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مهم ترین هدف دشمن در پروژه جدید علیه کشورمان، ناامید سازی افکار عمومی نسبت به کنترل و بهبود اوضاع از سوی دولت و حاکمیت است، تصریح کرد: در این بین رسانه‌ های بیگانه تلاش کردند اعتماد مردم را نسبت به تدابیر مسؤولان جهت کنترل مشکلات اقتصادی و نظام پولی و ارزی را به چالش کشیده و سلب کنند.

وی با اشاره به این که دشمن در روز های گذشته تلاش کرد پس از اقدامات اولیه خود، فراخوان و سازماندهی تجمعات را آغاز کند، خاطرنشان کرد: هدف نهایی دشمن ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور است که ملت بزرگ ایران با هوشیار باشند و این توطئه جدید دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha