سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تجمع طلاب تهران

حوزه/ تجمع بزرگ طلاب و روحانیون تهران با عنوان «روحانیت صدای مردم» در راستای دفاع از حقوق ملت و با هدف مطالبه‌گری موثر و جدی از قوای سه گانه، در حوزه علمیه مروی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون تهران با عنوان «روحانیت صدای مردم» در راستای دفاع از حقوق ملت و حمایت از مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم و با هدف مطالبه‌گری موثر و جدی از قوای سه گانه، پیش از ظهر امروز در حوزه علمیه مروی برگزار شد.

در تجمع بزرگ اعتراض آمیز «روحانیت صدای مردم»، حجت الاسلام والمسلمین تحریری تولیت مدرسه علمیه مروی، استاد رشاد رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین گواهی، مسؤول سازمان بسیج اساتید و روحانیون، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق و همچنین معاونان و مسئولان حوزه استان نیز حضور داشتند.

                           

طلاب و روحانیون شرکت کننده در تجمع بزرگ «روحانیت صدای مردم»، با در دست داشتن پلاکاردهایی و سردان شعارهایی خواستار رسیدگی فوری به مطالبات قانونی و وضع معیشتی مردم و همچنین برخورد شدید با مفسدان و اخلالگران اقتصادی شدند.

استاد رشاد نیز در این تجمع با بیان این که احتکار کنندگان کالاهای اساسی پیاده نظام آمریکایی ها هستند، گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب و مردم، کشور را تحریم کرده اند، افرادی که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را احتکار می کنند در واقع ساختار اقتصادی کشور را به هم ریخته و امنیت روانی جامعه را بر هم می زنند یعنی همان هدفی که دشمنان از تحریم ها دنبال می کنند. بنا بر این ما از قوه قضائیه انتظار داریم با احتکار کنندگان برخورد جدی و فوری داشته باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه تهران با انتقاد از قوه قضائیه در روند برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: از قوه قضائیه سؤال می کنیم آیا در بین همه این اختلاس گران و متخلفان اقتصادی، ده نفر آنان عنوان مفسد فی الارض را ندارند؟ پس چرا حکم الهی را برای آنان اجرا نمی کنید؟ شاید بگوئید در فرآیند دادرسی قرار دارد! در حالی که این فرایندها در شرایط عادی است اما الان ما در جنگ اقتصادی هستیم و در شرایط جنگ قانون و حکم الهی باید بدون تشریفات، اتلاف وقت، با دقت و با سرعت اجراء شود، زیرا مفسد فی الارض بودن اختلاس گران و محتکران محرز است.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

                           

                           

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha