جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱

حوزه/ عمومهدی با تاکید بر ضرورت ترویج ارزش ها در جامعه، گفت: خبرنگاران در اوج مظلومیت و نامهربانی ها وظیفه خودشان را به نحو احسن انجام می دهند و نباید خود را اجیر یک جریان و گروه خاص فکری در جامعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی، ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ارزشی شهرستان کاشان، با تسلیت سالگرد شهادت حضرت جواد الا ائمه(ع)، گفت: خبرنگاران در اوج مظلومیت و نامهربانی ها وظیفه خودشان را به نحو احسن انجام می دهند و نباید خود را اجیر یک جریان و گروه خاص فکری در جامعه کنند.

وی، با بیان اینکه خبرنگار باید درمسیر حق اطلاع رسانی کند، ادامه داد: خبرنگاری که تحت حمایت و پشتیبانی یک جریان ارزشی باشد نباید حرف ناحق بزند و باید به دنبال حقیقت گویی و انتشار اخبار حق به صورت هوشمندانه و هنرمندانه باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ادامه داد: اگر باطل در سطح جامعه منتشر و فراگیر شد باید پاسخش را داد، ولی اگر در جمع کوچکی باطلی گفته شد باید برای جلوگیری از گسترش آن در جامعه تلاش شود.

عمو مهدی، شاخص ترین جلوه حق را ولایت الله دانست و گفت: ولایت از طرف خدا به پیامبراکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) و در غیاب امام معصوم(ع) به مجتهدین و ولایت فقیه واگذار شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، به رسالت بسیار مهمی که خبرنگاران در برابر رسانه های استکبار و صهیونیست ها بر عهده دارند، اشاره کرد و افزود: اگر می خواهیم اخبار ارزشی بیشتر در جامعه انتشار و نمود پیدا کند، باید ضمن اینکه جزیره ای کار نکنیم در انتشار اخبار ارزشی و دینی نیز هماهنگ عمل کنیم.

وی، در ادامه از برگزاری یک دوره آموزشی آشنایی با فضای مجازی با حضوربیش از400 نفر از جوانان فعال شهرستان کاشان در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور بالا بردن سواد رسانه ای بالغ بر 15 هادی فرهنگی تربیت کرده ایم تا با حضور درمدارس، حسینیه ها، مساجد، ادارات و کارخانجات مردم را با آسیب های فضای مجازی آشنا کنند.

عمومهدی همچنین با انتقاد از کم توجهی بعضی از مسئولین به رسانه ها و خبرگزاری های ارزشی شهرستان کاشان، تصریح کرد: حتما این موضوع در جلساتی که با مسئولین داشته باشیم مورد تاکید جدی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید محسن حججی، گفت: این شهیدعزیز خالصانه و مخلصانه در مسیر دفاع از حریم اهل بیت(ع)، اسلام، ارزش های دینی و انقلاب اسلامی خون خود را اهداء کرد و به همگان نشان داد که همه چیز وابستگی به دنیا و مادیات نیست، بلکه یک حرکت خالصانه می تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد، لذا شهادت شهید حججی بدون اینکه هزینه ای بابت رسانه ای شدنش بشود، به دلیل اخلاصی که داشت تمام رسانه های دنیا به آن پرداختند.

برپایه این گزارش، پس از ارائه نظرات خبرنگاران و بیان مشکلات حوزه خبر رسانی، در پایان از خبرنگاران  ارزشی و دینی کاشان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha