پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار احمدی فرمانده سپاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: شعر آیینی و انقلابی نقش بسیار ممتازی در بصیرت دهی به آحاد مردم به خصوص نسل جوان جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار غلامرضا احمدی یکشنبه شب طی سخنانی در نشست صمیمانه با شاعران قمی که در محضر مقام معظم رهبری به شعرخوانی پرداخته بودند، با اشاره به اهمیت شعر در جهت دهی به جامعه به خصوص مقوله فرهنگ سازی ابراز داشت: امروزه نقش شاعران در زمینه تقویت بصیرت و آگاهی ملت در حفظ و تحکیم انقلاب و نشر معارف اسلامی یک نقش بسیار مهم و ممتاز است.

وی افزود: در مقطع کنونی که دشمنان از رسیدن به اهداف خود در مقابله با انقلاب اسلامی به جایی نرسیده اند تمرکز بیش از پیشی بر مقوله فرهنگ و هنر کرده اند و ما نیز در این جدال باید از ابزار هنر و ادبیات به منظور دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات و جنگ روانی دشمن بهره ببریم.

فرمانده سپاه قم همچنین گفت: دست و پاهایی که دشمن امروز می زند به خاطر عجز و ناتوانی است که در مواجهه با انقلاب اسلامی داشته و امروز ما در معرکه میان حق و باطل باید با همه توانمندی خود از جبهه حق در مقابل باطل و جبهه استکبار استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: بی شک یکی از شئونات مهم دفاع از کشور، عرصه فرهنگ است که بسیار مهم می باشد هرکسی باید در این زمینه به وظیفه خود به درستی عمل کند.
 
سردار احمدی همچنین با اشاره به جایگاه ویژه و ممتاز قم در زمینه فقه و ادبیات گفت: ما باید زمینه رشد و تعالی هر چه بیشتر شاعران دغدغه مند، انقلابی و علاقه مند به مکتب اهل بیت(ع) را در سطح استان قم فراهم کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha