جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای لبنان

حوزه/ علمای لبنان برای مخالفت با تحریم ها و فشار های آمریکا علیه ایران و در آستانه دوازدهمین سالگرد پیروزی جنگ ۳۳ روزه، نشستی در مقر جنبش امت در بیروت برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای لبنان برای مخالفت با تحریم ها و فشار های آمریکا علیه ایران و در آستانه دوازدهمین سالگرد پیروزی جنگ 33 روزه، نشستی در مقر جنبش امت در بیروت برگزار کردند.

در این نشست روحانیون دینی از جنبش توحید اسلامی، جنبش اصلاح و حدت، کمیته سنی یاری مقاومت، انجمن جمعیت ها و شخصیت های اسلامی و جنبش امت حضور داشتند.

شیخ شعبان: جنگ استعماری آمریکا ادامه دار است

شیخ بلال شعبان دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان پیروزی جنگ 33 روزه را به امت اسلامی و مقاومت تبریک گفت و اشاره کرد: جنگ استعماری آمریکا علیه کشور های ما ادامه دار است و این جنگ با جنگ نظامی آغاز شد، سپس فرقه گرایی و نژادی و امروز با بعد اقتصادی روی خود را نشان می دهد.

شیخ یوسف: تحمیل تحریم علیه ایران، تجاوز جدیدی از سوی آمریکا است

شیخ طلال یوسف از طرف جنبش اصلاح و وحدت سخنرانی کر و گفت: پایداری محور مقاومت، آمریکا و هم پیمانان آن را به مقابله با حامی اصلی مقاومت وادار کرده است.

وی افزود: لغو توافق هسته ای و تحمیل تحریم های اقتصادی علیه ایران، تجاوز جدیدی از سوی آمریکا است

شیخ بریدی: ایران علی رغم تحریم ها در مسیر خودکفایی است

شیخ ابراهیم بریدی عضو کمیته سنی یاری مقاومت اشاره کرد: ایران طی دهه های گذشته علی رغم انواع محاصره و تحریم هایی که با آن مواجه بود، رو به پیشرفت بود و به خودکفایی می رسید.

وی ادامه داد: مقاومت با انواع حمایت هایی که از جانب ایران دریافت کرد، توانست بزرگترین پیروزی ها را علیه دشمن اسرائیلی به دست بیاورد.

شیخ جبری: ایران مانع بقای آمریکا در عراق شد و در کنار سوریه ایستاد

شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت گفت: ایران از زمان آغاز انقلاب اسلامی، حمایت خود را از مسئله فلسطین اعلام کرد و در آخر این ایران بود که مانع این شد اشغالگران آمریکایی زمام امور عراق را به دست بگیرند.

وی افزود: این ایران بود که از مقاومت لبنان علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد و در کنار سوریه در جنگ علیه تروریسم ایستاد و همی ایران ملت یمن را به دفاع از خود تشویق می کند.

شیخ جبری تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که این ایران بود که "قرارداد قرن" را ناکام گذاشت و با شکست مواجه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha