پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، گفت: در این حوادث آخر الزمانی که حجت بن الحسن(ع) سربازان را گلچین می‌کند، روحانیون روشنگر راه مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، امشب در آیین افتتاحیه دوره میثاق طلبگی داوطلبین جدیدالورود حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه طلاب سربازان آقا امام زمان(عج) هستند، اظهارداشت: دعوت نامه حضور در حوزه برای شما آمده است، در این حوادث آخر الزمانی که حجت بن الحسن(ع) سربازان را گلچین می‌کند برخی جوانان نه ‌تنها سرباز بلکه حجت خدا هم می شوند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در صورت قدر دانستن طلبگی از شوق در پوست مان نخواهیم گنجید، افزود: هرکسی در مسیر طلبگی گام بر نمی‌دارد و تعداد اندکی قادر به خودسازی خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی اظهار داشت: بسیاری از مردم، طلاب را دست می‌اندازند و از ورود به حوزه و تلبس به زی طلبگی نهی می‌کنند، اما این عزیزان تزلزلی در مسیرشان نداشته و مصمم به سربازی امام زمان(عج) هستند البته سرباز آقا شدن درگرو دوری از گناه خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم مسیرشان را با روحانیت طلاب پیدا می‌کنند، گفت: طلاب از الآن به تهذیب خود بپردازند و راه امام عصرشان را در پیش گیرند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان به نقش طلبه‌ها در دوران جنگ تحمیلی برای تهذیب و خودسازی خود و رزمنده‌ها اشاره کرد و بیان داشت: کسی که با امام زمان(عج) ارتباط برقرار کند راه را گم نمی‌کند؛ طلاب در اثر خودسازی و طلبگی نه ‌تنها سرباز بلکه از مریدان ویژه اهل‌بیت(ع) محسوب می شوند و طلاب رزمنده سال‌های دفاع مقدس، چنین انسان‌های باعظمتی بودند.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha