شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وزیر خزانه داری آینده پاکستان با دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان دیدار کرد

حوزه/ اسد عمر نامزد وزارت خزانه داری و عضو ارشد حزب جنبش انصاف برای تبریک هفتاد و یکمین سالروز استقلال پاکستان در دفتر مجلس وحدت مسلمین اسلام آباد با حجت الاسلام و المسلمین ناصرعباس جعفری دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» اسد عمر نامزد وزیر خزانه داری و عضو ارشد حزب جنبش انصاف برای تبریک هفتاد و یکمین سالروز استقلال پاکستان در دفتر مجلس وحدت مسلمین اسلام آباد با حجت الاسلام و المسلمین ناصرعباس جعفری دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری از اسد عمر بخاطر حضور وی در دفتر مرکزی مجلس وحدت مسلمین تشکر کرد و اظهار داشت: امیدوارم نمایندگان منتخب جنبش انصاف برای پیشرفت و استحکام کشور تلاش کنند و همچنان امیدواریم که دولت جنبش انصاف در کشور یک دولت نمونه باشد.

وی افزود: وقت آن رسیده که همه هموطنان برای مقابله با مشکلات پیش روی کشور بپا خیزند و حکمرانان الگوی مردم باشند و از هدر دادن منابع کشور جلوگیری کنند.

 اسد عمر هم در این دیدار گفت: ما از حمایت مجلس و حدت مسلمین در انتخابات تشکر می‌کنیم و مقتعدیم که برنامه ها و فکر مجلس وحدت مسلمین برای دیگر احزاب مذهبی و سیاسی کشور نمونه است و ما نیز سعی می‌کنیم که به سخنان مفید حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری عمل کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha