شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آزادگان سرافراز

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر آزادگان ما در دوران اسارت با سلاح برنده صبر و مقاومت در مقابل دشمن ایستادند و حقانیت خود را با توکل بر خداوند و ایمان مستحکم به رخ کشیدند، امروز نیز رسالتی سنگین‌تر از آن دارند، چراکه باید در برابر هجمه‌های فرهنگی و خزنده دشمن هوشیارو با بصیرت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در مراسم گرامیداشت ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی که در مسجد حجتی شهرستان تاکستان برگزارشد ضمن گرامیداشت یادو خاطره آن روز به یادماندنی، گفت: ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در آن روز به یادماندنی و تاریخی هیچ گاه از اذهان ملت ایران پاک و فراموش نخواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اینکه بخواهیم در دوران امنیت و آرامش امروز این قشر را به فراموشی بسپاریم، دور از جوانمردی است، چراکه آن‌ها بهترین سال‌های عمر خود را در عظمت بخشی به ملت ایران سپری کردند.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد:  ایثارگری‌ها و شکست‌ناپذیری‌ها رزمندگان، ایثارگران و آزادگان ما امروز نیز به اقتدار و بالندگی نظام کمک کرده و سبب شده است تا دشمن فکر باطل و خیال خام خود را در تسلط به این سرزمین از ذهن بیرون بریزد.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: صدام و ایادی منطقه‌ای او با پشتیبانی آمریکا به جنگ رو در رو با ایران آمده بودند تا شاید عظمت و غرور ملت ایران را در ابتدای راه انقلاب بشکنند، اما با ایثارگری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و آزادگان دوران سخت اسارت با تحمل تمام سختی‌ها، دشمنان معترف شدند که از این ملت شکست‌ خورده و در نقطه‌ضعف قرار دارند.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر آزادگان ما در دوران اسارت با سلاح برنده صبر و مقاومت در مقابل دشمن ایستادند و حقانیت خود را با توکل بر خداوند و ایمان مستحکم به رخ کشیدند، امروز نیز رسالتی سنگین‌تر از آن دارند، چراکه باید در برابر هجمه‌های فرهنگی و خزنده دشمن هوشیارو با بصیرت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی عنوان کرد: ایثارگری شهدا،‌ جانبازان، آزادگان و رزمندگان ما برای سایر ملت‌ها الگو قرار گرفته و این الگو گیری سبب شده است تا دشمن از مقاومت اسلامی و ملت‌های مسلمان در هراس و نگرانی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha