پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رهبر انقلاب

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: با داشتن رهبری فرزانه و حکیم به مانند امام خامنه ای این کشور از گزند هرگونه توطئه و آسیب دشمنان در امان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی، عصر امروز در جمع با اساتید و معاونان مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه با اشاره به دیدار صمیمی چند روز پیش مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دیداری که رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم و مسئولان داشتند بسیاری از وقایع روز به خوبی توسط معظم له تحلیل و تفسیر گردید.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: در بیانات رهبر معظم انقلاب و تحلیل مسایل اخیر جهان به ویژه تحرکات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نوعی درایت و بصیرت خاص نهفته بود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی آگاهی و اشراف کاملی بر مسائل داخلی و بین المللی دارند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلام ایران در این دیدار، به برخی از مسائل روز داخلی کشور از جمله مسایل اقتصادی و نوسانات این حوزه اشاراتی داشتند که در بیانات معظم له شاهد امید ایشان به آینده کشور و اقتصاد آن بودیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه تاکید کرد: بی شک با داشتن رهبری فرزانه و حکیم به مانند امام خامنه ای این کشور از گزند هرگونه توطئه و آسیب دشمنان به دور خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی معلوم بود که دغدغه معظم له، ملت و نظام جمهوری اسلامی است و با زبان شیوا و رسا همه جامعه را به انسجام دربرابر توطئه های دشمنان دعوت فرمودند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه با تاکید بر اینکه در بیانات مقام معظم رهبری نکات قابل تامل بسیاری نهفته بود، گفت: در این دیدار صمیمی امام خامنه ای به طور قطع به ملت و مردم ایران اسلامی وعده دادند که تهدیدهای دشمن راه به جایی نبرده و نخواهد برد.

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: بی شک اگر مسئولان  کشور به صورت یک دست و شفاف عمل کنند هرگز کشوری همانند ایران دچار هیچ گونه مشکلی نمی شود و تحریم های دشمنان بی اثر خواهد بود، البته تحقق این مهم نیازمند همراهی و هم صدایی مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha