پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه / حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعار ها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد. و از مسوولان محترم حوزه میخواهم که سریعا موضوع پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در مشهد مقدس ضمن اظهار تاسف از بعضی مطالب و شعارهای تجمع طلاب در مدرسه فیضیه گفتند: در شرایط فعلی کشور نیاز به تفکر و کمک برای حل مشکلات مردم دارد و این تجمع هم ظاهرا برای همین موضوع بود اما چطور میشود کسی بیاید سخن بگویید و حوزه علمیه و خدمات علماء و مراجع را زیرسوال ببرد.

ایشان افزودند: حوزه علمیه که در طول تاریخ در مقابل ظلم ماند استکبار ستیز بود حال این گونه قضاوت بی انصافی است. حوزه هیچ گاه سکولار نبود و نیست و نخواهد بود. چرا باید کسی را به حوزه بیاورند که از حوزه بی اطلاع باشد.

معظم له برخی شعارهای دست نوشته شده را در این تجمع بسیار ناراحت کننده دانسته و بیان داشتند:  کسانی که این شعارها را نوشتند خواسته به حق طلاب و علماء را منحرف کردند.

ایشان افزودند: علما و و مراجع خواستار کمک به مردم هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کردند: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعار ها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد. و از مسوولان محترم حوزه میخواهم که سریعا موضوع پیگیری شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha