شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استاد رشاد

حوزه/ رئیس شورای حوزه‌ علمیه استان تهران، در پیامی، انتصاب حجت الاسلام قمی به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، استاد علی اکبر رشاد، موسس و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رئیس شورای حوزه‌ علمیه استان تهران، در پیامی، انتصاب حجت الاسلام قمی به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

رئیس شورای حوزه علمیه تهران در این پیام، ضمن تاکید بر سوابق ارزشمند فکری و فرهنگی حجت‌الاسلام محمد قمی، از مساعی ممتد و موفق حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی قدرانی کرد.

متن پیام استاد رشاد به شرح زیر است:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی (دامت معالیه).

ریاست مکرم سازمان تبلیغات اسلامی

سلام ‌الله علیکم

شولای شرف­‌نمون اعتماد نیابت عامّه­‌ی حضرت بقیةالله (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) را بر بالای برومند آن برادر خدوم و خلیق مبارک‌­باد می‌گویم و از بارگاه بلند باری برایتان سلامت، سعادت و موفقیت روزافزون مسألت می­‌کنم.

امید می‌برم در سایه‌ی الطاف رحمانی (عزوجل) و عنایات ولائی صاحب الامر (عج) و با همدلی و همفکری اعضای فرهیخته‌­ی آن سازمان و با تدابیر و تلاش‌های سخته و سنجیده‌­ی جناب عالی که از سوابق ارزشمندی در عرصه‌های فکر و فرهنگ دینی برخوردارید، ضمن تحفظ بر تحولات تکاملی آن نهاد نورانی در دوره‌ی درخشان تصدی دوست فاضل و فرهیخته جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمهدی خاموشی (مازال موفقا)، برنامه‌ها و فعالیت‌های آن ارتقاء یافته، نقش فراخور و درخوری را در ساحات شئون معنوی و دینی کشور و تعالی ابعاد فرهنگی جامعه احراز نماید.

این نهاد مقدس که از نهادهای رکنی کشور در عرصه‌های فرهنگ سازی دینی و بسط معارف الاهی و ترویج مواریث نبوی(ص) و تعلیم معالم ولوی (س) به‌شمار است، می­‌تواند با برنامه­‌ریزی نو به نو، سهم شایان و نمایانی در ارتقای شئون دینی جامعه، پیگیری منویات قدسی رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام‌ظله‌الوارف و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت­‌افزایی طبقات مختلف، خاصه اوساط فرهنگی ایفاء کند.

فرصت را مغتنم داشته، از باب ادب‌گذاری و قدرشناسی، از سوی خود، شورا و مرکز مدیریت، اساتید و طلاب حوزه­‌های علمیه استان تهران و رؤسای پژوهشکده‌ها و اعضای هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ اسلامی، از مساعی ممتد و موفق فاضل فرهیخته، حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر خاموشی (دامت برکاته) قدردانی کرده، برایشان اجر جزیل و طول عمر توام با سلامت و موفقیت مسالت می کنم.

 علی‌اکبر رشاد 

بیست و نهم مرداد ماه یک‌هزار و سیصد و نود و هفت

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha