پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبدالعلی گواهی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین گواهی گفت: از زمان انعقاد تفاهم‌نامه بیش از ۶۰ جلسه با حضور نمایندگان حوزه و سپاه با دبیری حجت الاسلام و المسلمین ملک دار و مسؤولیت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی، رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تفاهم‌نامه حوزه و سپاه و تشکیل شورای عالی هماهنگی بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور، اظهارداشت: براساس تفاهم‌نامه بنا شد تا جلسات شورای عالی هفتگی یا دو هفته یک‌بار برگزار شود و از زمان انعقاد تفاهم‌نامه بیش از ۶۰ جلسه با حضور نمایندگان حوزه و سپاه و دبیری حجت الاسلام و المسلمین ملک دار، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور و مسؤولیت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج تفاهم‌نامه حوزه و سپاه، گفت: حاصل تفاهم‌نامه آن شد که در تمام استان‌ها، مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، بسیج طلاب و مدیر حوزه علمیه استان ماهیانه یک‌بار جلسه ای برگزار کنند و خروجی چنین جلسه‌ای آن شد که سالیانه یک جلسه در قم برگزار گردد.

این مقام مسئول  با اشاره به این که میزبان جلسه سالیانه در قم به تناوب سال‌ها نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون و شورای عالی حوزه است،  خروجی جلسات را تفاهم در عرصه بصیرت افزایی طلاب و روحانیون، انقلابی نگه داشتن حوزه‌ها، جلسات مستمر برای راهیان نور و ... در سطح کشور برشمرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور تصریح کرد: حوزه‌های علمیه در جریان اردوهای راهیان نور، حرکت انقلابی خوبی را انجام می‌دهند، در زمینه بصیرت افزایی حضور به‌موقع، اقدام به هنگام، اعلام موضع در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، بیانیه‌ها و اخطارهای به موقع به گروه‌های معاند را مشاهده می‌کنیم که این اقدامات خروجی جلسات است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha