سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 متهم چاقو زدن جراح مسلمان در خارج از مسجدی در منچستر روانه زندانی شد

حوزه/ فردی که یک سال پیش، جراح مسلمان را هنگام ورود به مرکز اسلامی آلترینکهام در منچستر از ناحیه گردن چاقو زده و مجروح کرده بود، بالاخره با حکم دادگاه روانه زندان شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فردی که متهم به چاقو زدن به یک جراح مسلمان در خارج از مسجدی در شهر آلترینکهام، واقع در منچستر بزرگ بود، سرانجام پس از گذشت یک سال متهم شناخته شده و روانه زندان شد.

دکتر ناصر کردی  58 ساله، یک جراح ارتوپد است که در 24 سپتامبر 2017 توسط فرد مهاجم در خارج از مرکز اسلامی آلترینکهام از ناحیه گردن چاقو خورد. این جراح مسلمان پس از این حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه زخم 5 سانتی متری وارد شده به گردن او، مرگبار نبود.

ایان روکی 29 ساله، فرد متهم  در دادگاه به زخمی کردن تعمدی مرد مسلمان و در اختیار داشتن سلاح سرد اعتراف کرده و به خاطر این عملش عذرخواهی کرد. او مدعی شد که از نظر روانی تعادل نداشته است. براساس حکم دادگاه وی به 5 سال و 4 ماه زندان در منچستر متهم شده است.

زمانی که دکتر کردی به مرکز اسلامی در ساعت 17:30 وارد می شد، فرد مهاجم به او حمله کرده و از ناحیه گردن به او چاقو زد. پزشک درحالی که دستش را روی زخم گرفته بود به داخل ساختمان رفته و با برداشتن یک صندلی از داخل سعی داشت از خودش محافظت کند، اما فرد مهاجم از محل گریخته بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha