چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
اللهوردی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی مدیر حوزه علمیه کرمان، درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حسن عرفان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه کرمان درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حسن عرفان،استاد اخلاق  حوزه علمیه قم و از خطبای کشور را تسلیت گفت.

متن تسلیت به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

جناب حجت الاسلام و المسلمین عرفان از دانش آموختگان و عالمان حوزوی به نحو اتم و ‌اکمل بودند زیرا به آداب، رسوم و اخلاق حوزوی پایبند و به لحاظ شخصیتی دارای شخصیت برجستهای بودند.

استان کرمان از جمله استانهایی است که از سالهای گذشته از وجود این عالم فرهیخته و واعظ شهیر بهرهمند بوده است و حضور ایشان در مساجد و هیئتهای معروف شهر کرمان موجب رشد معارف اسلامی در میان قشر متدین مذهبی را موجب بوده است. ویژگی مهم این خطیب وارسته در این بود که قبل از آنکه فرمایشات وی بر مخاطبین و ‌مستمعین تاثیرداشته باشد، رفتارشان تاثیر داشت و هر کس که با ایشان ولو ‌اندک مانوس بود تحت تاثیر ادب و اخلاق اسلامی ایشان قرار می‎گرفت.

مشیت الهی براین بود که ایشان بعد از سالها تلاش در جهت تبلیغ و ترویج مکتب اهل بیت (ع) در سفر اخیر به کرمان در جایگاه منبر و در حین سخنرانی برای وی عارضهای ایجاد شود و بعد از انتقال به بیمارستان به لقاءالله بپیوندند.

مدیریت حوزه علمیه کرمان این ضایعه اسفناک و دلخراش را اولا به خانواده آن مرحوم و ثانیا‌ به اساتید و جامعه وعاظ و‌ خطبا تسلیت عرض میکند و و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مقام والاتر و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha