شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استقبال طلاب از پویش هر طلبه یک پیشنهاد

حوزه/ هنوز یک هفته از آغاز پویش «هر طلبه یک پیشنهاد» نگذشته اما ده ها هزار کلمه کامنت رسیده است. نکته قابل توجه آنکه علاوه بر آقایان، بانوان طلبه نیز به این پویش پیوسته اند و...

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه، پویش «هر طلبه یک پیشنهاد» در رسانه رسمی حوزه کلید خورد. در اطلاعیه این کمپین آمده بود: آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، بهانه مناسبی است تا پیشنهادهای خود برای بهتر شدن در تمام شئون حوزوی را مطرح کنیم. پیشنهادات ما در زمینه های مختلف همچون آموزش، تبلیغ، پژوهش، اخلاق، معیشت، فعالیتهای خودجوش طلبگی و... می تواند برای خیلی از مدیران، تصمیم گیران و ایده پردازان در نهادهای حوزوی و حتی فرد فرد طلبه ها و روحانیون موثر باشد.

 

این پویش با استقبال فوق العاده شما حوزویان عزیز همراه شد به طوری که هنوز یک هفته هم از آغاز آن نگذشته اما ده ها هزار کلمه کامنت رسیده است.

نکته قابل توجه آنکه علاوه بر آقایان، بانوان طلبه نیز به این پویش پیوسته اند و پیشنهادات خود درباره حوزه های علمیه خواهران را در میان گذاشته اند؛ همچنانکه برخی دیدگاه ها مربوط به نهادهای دینی و حوزوی همچون سازمان تبلیغات ، مرکز خدمات ، دفتر تبلیغات ، سازمان اوقاف و... است.

 

همانطور که از آغاز وعده داده بودیم، این پیشنهادها علاوه بر انتشار در حوزه نیوز، تقدیم مدیران ارشد حوزه، نهادهای حوزوی و تشکلهای طلبگی  خواهد شد.

 

همچنان فرصت مشارکت در این پویش هست:

http://hawzahnews.com/detail/News/460340

 

#صدای_شما_شنیده_میشود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حامد نوایی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    با سلام در تبلیغ ها به مخاطب شناسی توجه شود تا در برقراری ارتباط و رسانش پیام، موفقیت های چشم گیری صورت پذیرد. این امر در تبلیغ درون مرزی و برون مرزی میتواند آثاری بس عظیم داشته باشد. یا حق