شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ولایتی

حوزه/ مدیرکل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مجمع بزرگ مبلغان محرم با حضور یک هزار نفر و با سخنرانی دکتر ولایتی، در مدرسه صدر بازار برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان در گفت وگو با خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، از برگزاری مجمع بزرگ مبلغان محرم ۱۴۴۰در مدرسه صدر بازار اصفهان خبرداد و اظهار کرد: این مجمع بزرگ با سخنرانی دکتر علی ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل فردا یکشنبه، ۱۸ شهریور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از ائمه جمعه، ائمه جماعات، مبلغین، فضلا و روحانینون حوزه علمیه اصفهان  برای حضور در این جلسه دعوت شده، گفت: محور اصلی از برقراری این جلسه تعریف و تبیین مباحث سیاسی و اجتماعی کشور به  منظور آمادگی برای امر تبلیغ در مناطق در ایام محرم است.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغی  دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: ارگان های  مختلف در برگزاری این همایش همکاری و مشارکت داشته اند از جمله حوزه علمیه اصفهان، دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خواهران، امور مساجد استان، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، اداره کل اوقاف و امور خیریه از آن جمله هستند.

وی عنوان کرد: امسال دفتر تبلیغات اسلامی برای اعزام حدود هزار نفر مبلغ دینی در ایام محرم برنامه ریزی کرده است و محدوده اعزام منحصر به استان نیست و سراسر کشور را شامل می شود البته مبلغین خواهر به تعداد یکصد نفر فقط داخل استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام شفیعیان ابراز کرد: برنامه های تبلیغی مبلغین دینی ویژه ایام محرم  از اول محرم آغاز و تا 11 محرم ادامه می یابد، مبلغین خواهر و برادر جهت اعزام در ایام محرم در حال ثبت نام در سامانه مربوطه در دفتر تبلیغات اسلامی هستند.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغی  دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: مبلغین دینی در ایام محرم به مباحثی چون بیان اعتقادات، بیان احکام، تبیین فلسفه قیام امام حسین(ع)، سبک زندگی اسلامی، تبیین شعار سال و... می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha