پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه کمیته روحانیت ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب

حوزه/ جلسه کمیته روحانیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان برگزار شد و طی آن اساتید و مسئولین حوزه علمیه کرمان بر اطلاع رسانی و ترویج خدمات حوزه به انقلاب تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، جلسه کمیته روحانیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان در مدرسه علمیه صالحیه کرمان برگزار شد‌.

در این جلسه که با حضور مدیران، کادر و اساتید مدارس علمیه محمودیه و صالحیه کرمان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه کرمان و رئیس کارگروه حوزه و روحانیت ستاد بزرگداشت، به وظیفه دستگاه‌های مختلف در برگزاری هرچه بهتر بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و نقش و وظیفه حوزه علمیه در این میان را مهمتر و ویژهتر عنوان کرد.

در این جلسه اساتید و مسئولین حوزه بر اهمیت اطلاع رسانی در نقش حوزه کرمان در رشد انقلاب و تقویت آن، ترویج نقش تبلیغی رزمی روحانیت در دفاع مقدس، معرفی نقش علما در تقویت نظام، فعالیتهای پژوهشی و علمی حوزه علمیه کرمان، رشد فعالیتهای تبلیغی و گسترش پوشش طرح هجرت و استقرار روحانی در سرتاسر استان و... تاکید کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha