پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان سمنان با ارسال نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت مرحوم آیت الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی را به معظم له تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با ارسال نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی را به معظم له تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران

حضرت آیت‌الله‌العظمی الامام خامنه‌ای دامت برکاته 

انا لله و انا الیه راجعون 

ارتحال عالم بزرگوار، صاحب کرسی خارج فقه، فقید سعید آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی رضوان‌الله تعالی علیه که در طول دوران عمر پر برکتشان، یا از محضر بزرگان دانش و بینش و مراجع تقلید ره‌توشه‌های علمی و تقوایی برگرفت و یا خود بر کرسی تدریس و تبلیغ به تربیت طلاب و نشر معارف دینی می‌پرداخت و از مروجان اندیشه‌های ناب اسلامی بود را از سوی مردم شهیدپرور و انقلابی، علما، حوزه‌های علمیه، ائمه محترم جمعه استان سمنان به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان شاهرود به محضر آن جناب، اخوی محترمشان، همسر وفادار، فرزندان و علاقه‌مندان به ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

رحمت واسعه و غفران الهی برای آن یار سفر کرده و طول عمر با عزت را برای آن رهبر حکیم و فرزانه و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

سید محمد شاهچراغی 

نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه سمنان و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha