جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اگر از تفکر حسینی عقب نشینی کنیم، قطعا شکست خواهیم خورد، اما وقتی در عمل وارد میدان شویم دشمن در برابر ما سر تعظیم فرود خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، در همایش بزرگ پیام آوران عاشورایی با تسلیت ایام عزاداری امام حسین علیه السلام، اظهار کرد: نوکری در خانه اهل بیت علیهم السلام افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود، لذا همه‌ی ما خادم و پیام رسان قیام امام حسین(ع) هستیم و این لطف و عنایت خداوند را با هیچ چیزی نمی توان معامله کرد.

وی با بیان اینکه بهترین درجه بهشت، برای محبین اهل بیت علیهم السلام، معین شده، افزود: هدایت بسیاری از افراد به برکت هیئت های مذهبی است و ذاکران و مبلغان اهل بیت علیهم السلام پیام رسان قیام عاشورا هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره اینکه باید ارادت به اهل بیت علیهم السلام را کامل کنیم خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این ارادت ابتدا باید نوکری کردن هایمان خالص شود، زیرا در غیر این صورت به بیراهه خواهیم رفت.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: تشکلی مهمتر، تاثیرگذارتر و پرمخاطب تر از هیئت‌های مذهبی در عالم نداریم، و همگان می بینند که در روز عاشورا و تاسوعای حسینی میلیون ها نفر عاشق و شیدای امام حسین(ع) در سراسر عالم افتخار نوکری حضرت را دارند.

وی با بیان اینکه هیأت مذهبی مهمترین عامل بقای اسلام هستند، ادامه داد: باید هیئت های مذهبی مرکز نشر معارف اسلام باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ابراز داشت: برای ادامه راه شهدا باید برنامه ریزی دقیق و صحیح داشت، و فعالیت های هیأت مذهبی را محدود به زمان خاصی نکنیم، لذا باید درب این دانشگاه همیشه باز باشد و در طول سال برنامه‌ریزی های فرهنگی را در دستور کار قرار دهد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی از مهمترین علل پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردم در 9 دی و خنثی کردن توطئه های دشمنان هستند، ادامه داد: اگر از تفکر حسینی عقب نشینی کنیم، قطعا شکست خواهیم خورد، اما وقتی در عمل وارد میدان شویم دشمن در برابر ما سر تعظیم فرود خواهد آورد.

وی یادآور شد: باید از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کرده و شورای فرهنگی را در تمامی هیئت های مذهبی تشکیل دهیم، زیرا اینگونه می توان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بر بصیرت افزایی در هیئت های مذهبی تاکید کرد، و خاطر نشان کرد: باید هیئت های مذهبی مهمترین پایگاه امر به معروف و نهی از منکر باشند و برای کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: سیاست بازی و حزب گرایی در هیئت های مذهبی اشتباه بوده و هست، اما نباید بهانه ای برای نگفتن ایثار و شهادت در هیئت های مذهبی قلمداد شود.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha