پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عقیدتی نیرو انتظامی فارس

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس گفت: بیش از هفت هزار نیرو در سطح استان از هیئت ها و دسته های عزاداری محافظت می کنند.

حجت الاسلام دیلمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، به وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی استان فارس با توجه به شرایط حاکم در جامعه، با رشادت های خود نسبت به دیگر اقشار جامعه  به نوعی زحمات بیشتری می کشند چراکه وظیفه تامین امنیت مردم را بر عهده دارد.

وی عزاداری اباعبدالله حسین(ع) را یکی دیگر از وظایف نیروی انتظامی در ایام محرم الحرام دانست و افزود: هدف ما زنده کردن مکتب امام حسین(ع) است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه ۲۹ شهرستان در استان وجود دارد، تصریح کرد: هر روز صبح از ساعت هفت الی هشت صبح مراسم عزاداری در همه شهرستان ها و رده های مختلف در سطح شیراز از جمله راهور، پلیس اطلاعات و آگاهی بر گزار می شود.

وی ادامه داد: حدود ۲۳ روحانی و شش طلبه وظیفه در سطح استان مشغول فعالیت تبلیغ دین و تبیین معارف عاشورا در نیروی انتظامی هستند.

حجت الاسلام دیلمی با اشاره به اینکه  مطالب در تبلیغ ایام دهه محرم مشخص شده، عنوان کرد: قیام عاشورا باید نمادی برای حرکت فعلی ما باشد و از آن درس بگیریم که در برابر زیاده خواهی های دشمن بایستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در برابر زیاده خواهی های استکبار در راس آن صهیونیست و آمریکا بایستیم، ابراز کرد: امروز باید این سخن تداعی شود که اگر کسی در نظام اسلامی اطاعت از ولی فقیه را نداشت قطعا از امام زمان(عج) نخواهد داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس خاطرنشان کرد: اطاعت نکردن از ولی فقیه خسارت های زیادی را در بر خواهد داشت.

وی به وظایف ذاتی و اداری نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: ما از تمام هیئت های مذهبی که بلوک های ما در آنجا هستند سرکشی کرده و محافظت می کنیم.

حجت الاسلام دیلمی عنوان کرد: بیش از هفت هزار نیرو در سطح استان از هیئت ها و دسته های عزاداری محافظت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha