پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویری از مرحوم آیت الله اشرفی شاهرودی

حوزه/ آیین بزرگداشت آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیین بزرگداشت آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از سوی آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان در شهر سمنان برگزار می‌شود.

اطلاعیه ارسالی از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان به دفتر خبرگزاری حوزه در استان سمنان به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

«الْعُلَمَاءُ بَاقُونَ مَا بَقِیَ الدَّهْرُ أَعْیَانُهُمْ مَفْقُودَةٌ وَ أَمْثَالُهُمْ فِی الْقُلُوبِ مَوْجُودَة»

علماء تا دنیا برقرار است زنده‌اند، بدن‌هایشان گرچه در زمین پنهان اما یاد آنان همیشه در دل‌ها زنده است. امام علی (ع)

در آستانه ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ایام حزن و اندوه مؤمنان و شیعیان، روح بلند و عرشی معلم اخلاق، عالم ربانی حضرت آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی (ره) به ملکوت علی پیوست و قلوب اهل ایمان به‌ویژه ارادتمندان و شاگردان این فقیه عالی‌مقام را در استان سمنان بیش‌ازپیش داغدار کرد.

به مناسبت ارتحال آن مرد الهی، برای ادای وظیفه و بازگویی و قدردانی خدمات این عالم فقید مجلس بزرگداشتی در روز جمعه 23 شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 20 الی 21:30 در مسجد عابدینیه سمنان برپا خواهد شد حضور مؤمنین، علماء، دوستداران این فقیه عالی‌مقام و عموم مردم شریف استان سمنان در این مراسم معنوی موجب امتنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha