پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اجتماع نوجوانان عاشورایی در حرم رضوی

حوزه/ اجتماع بزرگ نوجوانان عاشورایی با عنوان «احلی من العسل» به مناسبت بزرگداشت حضرت قاسم بن‌الحسن(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، اجتماع نوجوانان عاشورایی امروز ۲۵ شهریور همزمان با ششمین روز از ماه محرم به تأسی از حضرت قاسم ابن الحسن(ع) با عنوان «احلی من العسل» در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسؤولان آستان قدس رضوی در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد، جمع کثیری از نوجوانان پسر ضمن تجمع به یاد شهید نوجوان عاشورا عزاداری، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی پرداختند.

حجت‌الاسلام حسین حلوائیان سخنران این مراسم اظهار کرد: ما زمانی توانستیم انقلاب کنیم که امام امت به ما یاد داد که به عالم بگوییم نه؛ «نه غربی، نه شرقی فقط جمهوری اسلامی»، اگر بخواهیم راه را ادامه دهیم باید باید پای «نه» گفتن‌هایمان بایستم.

وی افزود: مردم ایران که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) شهید می‌دهند و پای تحریم‌ها ایستاده‌ اند، رهبر خود فرمودند که از شما مردم راضی هستند اما مردم از مسؤولان گلایه‌مندند.

خداوند غیور است و چون عاشق شما است نسبت به شما غیرت دارد، مبادا چشم به انعام و عنایات امثال آمریکایی‌ها داشته باشیم، خداوند می‌خواهد چشم فقط به سوی او داشته باشیم

حجت‌الاسلام حلوائیان با اشاره به تأکید رهبر انقلاب به غیرت ملی، ناموسی، دینی، بان کرد: غیرت ملی داشته باشیم و از تولیدات داخلی استفاده کنیم هرچند کیفیتش به تولیدات خارجی نباشد، ما پای این کشور شهید داده‌ایم امروز تحریم‌های اقتصادی که شدت جنگ نیست، مقاومت ‌کنیم.

روز سوم محرم الحرام؛ روز رقیه سه ساله روزنامه‌ای به قصد طعنه و توهین به ایام محرم آن تصویر را به چاپ کند. حواسمان جمع باشد، امام حسین(ع) خط قرمز ماست در جامعه اسلامی کسی حق ندارد به ایشان توهین کند چه برسد در یک روزنامه؛ باید رگ غیرت دینی ما به جوش آید.

برادران رگ غیرت ناموسی شما بجوشد، این بی‌حجابی ها در جامعه علتش بی غیرتی مردان ماست، خداوند غیور است و غیرتمندان را دوست دارد؛ اگر غیرت ما از بین برود دشمن هر بلایی که بتواند سر ما می‌آورد.

313/28

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha