جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 462404
۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
تشییع پیکر تولایی

حوزه/ پیکر مرحوم حجت الاسلام محمد تولایی همزمان با روز تاسوعا در بهشت رضا(ع) تشییع و تدفین شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، پیکر مرحوم حجت الاسلام محمد تولایی، طلبه مضروب مشهدی همزمان با روز تاسوعای حسینی با حضور حجت الاسلام و المسلمین عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان، آیت الله سید محمد صادق حسینی تهرانی تولیت مدرسه علمیه نورالرضا(ع) و جمعی از اساتید و طلاب این شهر در بهشت رضا(ع) تشییع و به خاک سپرده شد.

شب گذشته نیز پیکر این روحانی انقلابی با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه مشهد و اقشار مردم این شهر در حرم مطهر رضوی طواف داده شد و در محل حسینیه آیت الله شیرازی، مراسم وداع برگزار گردید و نماز میت نیز به امامت آیت الله سید محمدصادق حسینی تهرانی تولیت مدرسه علمیه نورالرضا(ع) اقامه شد.

حجت الاسلام محمد تولایی، 27 ساله، متاهل، طلبه مدرسه علمیه نورالرضا علیه السلام و امام جماعت یکی از مساجد مشهد بود.

این طلبه مشهدی روز پنجشنبه مورخ 15 شهریور 97 در حوالی مدرسه مدرسه علمیه نورالرضا علیه السلام در حالی که سوار بر پیکان خود بود، فردی ناشناس به خودروی وی نزدیک و با چاقو به او حمله کرده و متواری شد.

وی که در قسمت نزدیک قلب مجروح شده بود، به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل و مورد درمان اولیه قرار گرفت، اما به علت شدت جراحت، برای ادامه درمان به بیمارستان قائم (عج) منتقل و بلافاصله مورد عمل جراحی قلب باز قرار گرفت، ولی پس از عمل به هوش نیامد و به کما رفت و علی رغم تلاش های تیم معالج پزشکی، سرانجام بامداد سه شنبه ۲۷ شهریورماه به لقاءالله پیوست.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha