جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: امام جمعه براساس منویات مقام معظم رهبری پدری معنوی هر شهر است و مسئولان در تمامی تصمیمات خود برای رفع مشکلات مردم، با امام جمعه مشورت های لازم را داشته باشند تا مشکلات روز به روز کاهش یابد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، امروز در مراسم معارفه و تکریم امام جمعه شهرستان بویین زهرا، گفت:  همکاری و تعامل با جوانان شهر بوئین زهرا برای حضور هر چه بیشتر در نماز جمعه، فعالیت های جنبی نماز جمعه از جمله میز خدمت و مهد آدینه و جبهه سازی نیروهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه هایی است که امام جمعه جدید شهر بوئین زهرا آنها را عملیاتی خواهد کرد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: برپایی هرچه باشکوه تر نماز جمعه از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نماز جمعه ناب ترین سنگر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

 وی تصریح کرد: امام جمعه براساس منویات مقام معظم رهبری پدری معنوی هر شهر است و مسئولان در تمامی تصمیمات خود برای رفع مشکلات مردم، با امام جمعه مشورت های لازم را داشته باشند تا مشکلات روز به روز کاهش یابد.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: باید تلاش کنیم با تولید محتوا از ظرفیت نماز جمعه‌ برای تأثیرگذاری بیشتر فرهنگی استفاده کنیم و آن را به فضای کلی جامعه بسط داده و از این فرصت برای ایجاد جاذبه بیشتر بهره ببریم و نباید این کار مهم و اثرگذار را رها کرد، چراکه آثار اجتماعی این مسأله در ابعاد مختلفی ظهور و بروز پیدا کرده و بسیاری از معضلات جامعه را نیز از میان می‌برد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین اظهار کرد:  نماز جمعه مقر تبیین دین، تحلیل مسائل سیاسی و انجام فعالیت‌های فرهنگی است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام فاطمی نسب از زحمات و تلاش های حجت الاسلام زرینه قدردانی و حکم انتصاب حجت الاسلام رضوانی امام جمعه جدید بویین زهرا را قرائت و به وی اعطا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha