جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز

حوزه/ صبح امروز در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز، چند فرد مسلح مراسم رژه را به رگبار بستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، صبح امروز در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسب آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، چند فرد مسلح که لباس نظامی به تن داشته اند، مراسم رژه را به رگبار بستند.

حدود ۳۰ دقیقه پس از آغاز رژه گذشته بود که ناگهان چند فرد مسلح، از داخل پارکی واقع در پشت جایگاه، به مردمی که در حال مشاهده رژه بودند، تیراندازی کردند.

اخبار اولیه حاکی از آن است که تعدادی در این حمله تروریستی به شهادت رسیده و تعداد دیگری نیز مجروح شده اند.

زنگنه، خبرنگار شبکه خبر صدا و سیما که در محل رژه مستقر بوده، گفته که دقایقی پس از شروع مراسم رژه در بلوار قدس اهواز، افراد مسلح از داخل پارک پشت جایگاه مراسم، به طرف شرکت کنندگان در رژه و مردم تیراندازی کردند و نیروهای امنیتی هم به مقابله با آنها پرداختند

اخبار اولیه همچنین از کشته شدن 2 نفر از تروریست‌ها در جریان درگیری با نیروهای امنیتی حکایت دارد و 2 نفر دیگر از تروریست‌ها نیز همچنان تحت تعقیب هستند.

هنوز جزئیات دقیقی از تعداد شهدا و مجروحین این حادثه تروریستی و دستگیری تروریست ها منتشر نشده است.

با حضور و واکنش سریع نیروهای امنیتی و انتظامی، امنیت در محل رژه نیروهای ملسح حاکم است و محل حادثه نیز در کنترل و اشراف ماموران امنیتی و انتظامی است و نیروهای امدادی و اورژانس هم مشغول امدادرسانی به مصدومان هستند.

بنا به گفته خبرنگاران از محل قوع حادثه، مردم در حالت عادی و در حال خرید لوازم روزمره خود بوده و همه چیز آرام گزارش شده است.

براساس اعلام خبرگزاری صدا و سیما- خوزستان، گروه تروریستی الاحوازیه مسئولیت حمله تروریستی در اهواز را بر عهده گرفته است.

 این گروه تروریستی در فضای مجازی اعلام کرده که این حمله تروریستی توسط این گروه تکفیری انجام شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha