جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: یادآوری باید کرد به آنهایی که دم از مذاکره می‌ زنند، ملت ما یک ملت عاشورایی و حسینی است و الگوی رفتاری مردم ایران قیام امام حسین(ع) و دوری از هرگونه تسلیم و سازش در برابر استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌ هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری، فداکاری و از جان گذشتگی نیروهای مسلح و مردمی است، تصریح کرد: نباید ایام دفاع مقدس را فراموش کرد، این هفته یادآور ایثارگری مردانی است که عزت، شرف و اقتدار را برای ایران عزیز به ارمغان آورد.

نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان ‌شرقی تاکید کرد: امام خمینی(ره) در دفاع مقدس به خوبی فرماندهان را رهبری کردند و با مدیریت‌ شان جان دوباره به جبهه ‌های جنگ بخشیدند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب، دشمن توانست به آرزوی خود برسد که روی به جنگ نظامی آورد تا بلکه بتواند انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اهداف دشمن از حمله نظامی به ایران را براندازی انقلاب، تجزیه کشور و تسلط کامل بر ایران دانست و تصریح کرد: به برکت وجود امام مقتدر، نیروهای مردمی و نیروهای مسلح، دشمن به هیچ کدام از اهداف خود نرسید چراکه مردم ایستاده و خون‌های زیادی تقدیم کردند که به برکت آزادگان، ایثارگران و جانبازان عزت برای کشور حاصل شد.

وی با اشاره به محبوبیت نیروهای مسلح در ایران افزود: امروز نیروهای مسلح در سایه هدایت‌ ها و فرماندهی رهبر معظم انقلاب مانند دوران دفاع مقدس، آماده دفاع از کشور و مشغول حراست از وطن و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل ‌هاشم تاکید کرد: روزهای گذشته را فراموش نکردیم که از منطقه قهرمان ‌پرور آذربایجان‌شرقی، موشک‌ های سپاه به سمت مقر گروهگ تروریستی «حدکا» نقطه‌ زنی شد و آنها را که در حال توطئه‌چینی بودند، سر جای خودشان نشاند.

وی افزود: امروز هم تعدادی از موشک ‌های شلیک شده توسط سپاه به نمایش گذاشته می‌ شود تا دشمن بداند و بفهمد که نیروهای مسلح مقتدرتر از گذشته آماده جانفشانی هستند.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان ‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یادآوری باید کرد به آنهایی که دم از مذاکره می‌ زنند،  ملت ما یک ملت عاشورایی و حسینی است و الگوی رفتاری مردم ایران قیام امام حسین(ع) و پذیرش مطلق ایشان و دوری از هرگونه تسلیم و سازش در برابر استکبار است.

امام جمعه مرند ادامه داد: ما حاضریم تا با پذیرش بالاترین درجات مشقات و بذل جان در راه آرمان‌ ها انقلاب اسلامی که ادامه راه نهضت عاشورا است، جلو رویم چراکه ملت عاشورایی ایران هرگز اجازه نمی ‌دهد این مسیر عوض شود و امید است روزی در سایه فداکاری ملت اسلام به آرزوهای نهایی خود که همانا آزادی قدس است، برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha