جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس جامعه روحانیت بلتستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی گفت: دشمنان ایران و اسلام باید بدانند با این نوع اقدامات کور کورانه و بدون هر نوع ارزش نظامی، ‌هرگز موفق به ایجاد تزلزل در اراده ملت ایران و نیروهای مسلح نخواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضوی رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان در بیانیه ای ناظر به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: دشمنان ایران و اسلام باید بدانند با این نوع اقدامات کور و بدون هر نوع ارزش نظامی، ‌هرگز موفق به ایجاد تزلزل در اراده ملت ایران و نیروهای مسلح نخواهند شد.

پیام رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

حادثه‌ تلخ و تأسفبار شهادت جمعی از مردم مومن و ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجروح شدن برخی دیگر در حمله تروریستی  اهواز را به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای مد ظله العالی و ملت فدا کار ایران عرض می‌کنم۔

حمله تروریستی به یک مراسم رژه نظامی که با حضور اقشار گوناگون جامعه برگزار می‌شود، کاری بزدلانه است. گروهکی که این جنایت را مرتکب شده و تعدادی از محافظان مرزی و پاسداران ارزش ھای اسلامی ملت  ایران را مجروح کرده یا به شهادت رساندند ‌باید بدانند که با این نوع اقدامات کور کورانه و بدون هر نوع ارزش نظامی، ‌هرگز موفق به ایجاد تزلزل در اراده ملت ایران و نیروهای مسلح نخواهند شد، همچنین امنیتی که در ایران اسلامی حاکم است نمی توان با این نوع شیطنت های ناجوانمردانه دچار اخلال کرد.

بنده از طرف روحانیون و مردم ولایتمدار پاکستان این حمله تروریستی را به شدت محکوم میکنم و امیدوارم ملت ایران راه انقلاب را که همانا راه پیشرفت، عزت، استقلال و اعتلای ایران یکپارچه است با قوت ادامه خواهد داد. و نتیجه این نوع اقدامات دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان، ‌باعث مستحکم‌تر شدن پیوند میان اقوام ایرانی و تقویت بیش از پیش وحدت ملی است.

سید احمد رضوی

رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha