پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حادثه تروریستی اهواز

حوزه/ مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن با صدور پیامی اقدم تروریستی اهواز را محکوم و آن را نشانه عجز و ناتوانی دشمنان ایران و اسلام را در مواجهه با اقتدار مردمی ایران دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در پی اقدام تروریستی حمله به رژه نیروهای نظامی و شهروندان بی گناه در اهواز و شهید و مجروح شدن تعدادی از شهروندان بی گناه ایرانی، مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن با صدور پیامی این اقدم را محکوم و آن را نشانه عجز و ناتوانی دشمنان ایران و اسلام را در مواجهه با اقتدار مردمی ایران دانست.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر کوردلان تکفیری، این بازیچه های استعمار و استثمار، دستان پلیدشان را به خون مردان و زنان بیگناه ایرانی آلودند و با قساوت و کینه به روی کودک و زن و مردم بیگناه آتش گشودند. آنان چون بزدلان تبهکار، همچون اربابان خبیث و سیه دلشان با تیراندازی به جمعیت و درحمله ای کور و تروریستی در شهر اهواز باعث به شهادت رساندن و مجروحیت جمعی از افراد گردیدند.

تقارن این حرکت ناجوانمردانه با روز آغاز جنگ تحميلى صداميين بعثى و تنها چند روز پس از عاشورای حسینی که توسط چند عنصر مسلح تکفیری و وابسته به گروه‌های معاند انجام شد بار دیگر عجز و ناتوانی دشمنان ایران و اسلام را در مواجهه با اقتدار مردمی ایران نشان داد. این جنایت در حقیقت چیزی جز ادامه خباثت‌‌های چهل سال گذشته بر علیه ملت ايران نمی‌باشد. اما جامعه مسلمان ایران که همچون مقتدایش حسین بن علی (ع) شهادت را افتخار خود می‌داند با اینگونه اقدامات هیچ‌گونه خللی در اراده راسخش پدید نخواهد آمد و همچون گذشته استوار و ثابت قدم به دفاع از آرمان‌های خویش ادامه خواهد داد.

انشاءالله بزودی آمران و حمایت کنندگان این عمل شنیع شناسایی و در پیشگاه عدالت را به سزای اعمال ننگینشان برسند.

مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن به نمایندگی از جامعه دلشکسته منطقه، ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده این شهیدان عزیز، از خداوند متعال برای شهدای گرانقدر این حادثه تروریستی علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می‌نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha