جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مركز تخصصي شاهين شهر

حوزه/ به مناسبت هفته دفاع مقدس و محكومیت حادثه تروريستی اهواز، نشست بصیرتی- سیاسی در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نرجس خاتون سلام الله علیها شاهين شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، عليرضا بصيري، ‌فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در نشست بصیرتی- سیاسی در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نرجس خاتون(س) با تسلیت شهادت هم وطنانمان در حادثه تروريستي اهواز، گفت: بد خواهان نظام در پي براندازي آن اقداماتي را انجام داده اند از جمله اقدام اول به راه انداختن 8 سال جنگ تحميلي در شرايطي كه بدترين وضع ممكن در ايران حاكم بود، دشمنان خيال كردند مي تواند ايران را همچون گرجستان و ارمنستان تجزيه كند پس صدام را تحريك كردند تا در سال 59 در 1200 كيلومتر به مرز هاي ايران حمله كند. صدام چه در مشورت از مستشاران غربي چه ابزار نظامي و تجهيزات هيچ كم نداشت.

‌فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه اضافه كرد: اقدام دوم دشمن، تهاجم فرهنگي و ناتو فرهنگي است كه در دهه ي 70 و 80 بروز پيدا كرد و اين را مي توان از هشدارها و تاكيدات مقام معظم رهبري متوجه شد كه از عواقب آن به طلاق، اعتياد ، اعتقادات و باور هاي اشاره كرد، البته از جمله دستاوردهاي دهه 70 مي توان شهيد حججي را نام برد كه سر خم نمي كند و از اسلام و دين دفاع مي كند.

وي افزود: اقدام سوم دشمن، امروز اين است كه تغيير در ايران و نظام رخ دهد و از پنهان شدن اين هدف ابايي ندارد. مي گويند اگر بخواهيم به اين هدف برسيم بايد مردم را از نظام جدا کنیم، ولي مردم ايران غيرت دارند، امام حسين (عليه السلام ( دارند و رهبري دارند كه ارشاد مي كند و اين مردم بهترين پشتيبان هستند .

بصيري در ادامه يادآور شد: براي جدا سازي مردم از نظام ، به ابزار، امكانات و تكنولوژي نياز است تا بيان كنند كه هيچ كار مثبتي صورت نگرفته و يا اين كه مشكلات را بزرگ نمايي مي كنند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند .

وي در پايان افزود : اقدام چهارم دشمن مشكلات اقتصادي است  و در اين مورد اهدافي را دنبال مي كند كه متاسفانه برخي از مردم آب به آسياب دشمن مي ريزند و در زمين دشمن بازي مي كنند  البته مسئولين و مجلس و دولت هم خطاهايي داشته اند، ولي امروز با توجه به شرايط مملكت ما براي اينكه بتوانيم از اين وضعيت عبور كنيم بايد وحدت و انسجام و يكدلي داشته باشيم و اين خواسته رهبري است كه مدام بر آن تاكيد مي كنند كه بايد فرمان پذير و گوش به فرمان مقام معظم رهبري به عنوان ستون و فرمانده نظام باشيم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha