جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراکز اسلامی در میلواکی «روز درهای باز» برگزار کردند + تصاویر

حوزه/ در ایام «درهای باز اماکن مقدس»، سه مرکز اسلامی مهم «منابع اسلامی»، «ائتلاف زنان مسلمان میلواکی» و «مرکز اجتماعی میلواکی» در شهر ویسکانسین در میلواکی، درهایشان را به روی مردم گشودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، سه مرکز اسلامی در شهر ویسکانسین در ایالت میلواکی در آمریکا، با بازکردن درهایشان به روی مردم، فرصتی برای غیرمسلمانان به وجود آوردند تا از مراکز دینی اسلامی بازدید کنند.

سه مرکز «منابع اسلامی»، «ائتلاف زنان مسلمان میلواکی» و «مرکز اجتماعی میلواکی» از  مراکز اسلامی برگزارکننده روز درهای باز بودند.

مرکز منابع اسلامی دارای بخش های مختلف از جمله کتابخانه، مرکز فرهنگی، کافه، کامپیوترهای اجتماعی، کتاب فروشی و سالن ملاقات ها و نشست های مذهبی است. مرکز جامعه اسلامی میلواکی نیز بزرگترین ساختمان اسلامی در ویسکانسین با مدرسه و سالن نمازخانه  می باشد.

بن برزسکی یکی از بازدیدکنندگان مسجد می گوید: خانواده  ما امروز تصمیم گرفتند که از مراکز مذهبی و مقدس شهر دیدن کنند.

وی افزود: ما تاکنون پا به هیچ مسجدی نگذاشته بودیم و به نظرمان این فرصتی عالی برای این تجربه می باشد.

لازم به ذکر است، از سال 2011 مراکز مذهبی میلواکی به صورت سالانه رویداد «درهای باز» برگزار می کنند و به این ترتیب مردم عادی می توانند از بیش از 170 مکان مقدس در سرتاسر این ایالت بازدید به عمل آورند. این تور دو روزه شامل هنر، معماری، فرهنگ و تاریخ می باشد و ساختمان ها و مراکز متعددی در میلواکی شامل می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha