سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: غرب در جنگ اعتقادی علیه ما به دنبال تغییر باورهای فکری و ارزشی جامعه اسلامی و مکتبی است که نمونه‌هایی از آن را مردم در سند ۲۰۳۰ مطلع شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در مراسم بزرگداشت دهه دوم محرم، با اشاره به عبارت قرآنی «إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ»، اظهار کرد: مشیت خداوند بر این قرار گرفته که از بین جوانان و فرزندان این سرزمین یاران حضرت ولی‌عصر(عج) تربیت شوند تا همانند قاسم بن الحسن(ع) و عبدالله بن حسین(ع) که شعارشان برای جنگ در برابر باطل «احلی من العسل» هست، در مقابل دسیسه‌های جهانی بایستند.

وی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به تربیت بر اساس سبک زندگی اسلامی و حسینی، نقش والدین را در این زمینه بسیار مهم دانست و افزود: امام صادق(ع) می‌فرماید: من هر شب دو رکعت نماز برای سعادت فرزندانم می‌خوانم در رکعت اول بعد از حمد سوره قدر و در رکعت دوم بعد از حمد سوره کوثر را می‌خوانم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی خاطرنشان کرد: در نقطه مقابل این سبک تربیتی جنود شیطان، تفکر غرب و شبکه‌های معاند فرهنگ تک‌فرزندی و سگ پروری را نسخه می‌کنند، به‌گونه‌ای که اگر در جامعه به اطرافتان نگاه کنید عده‌ای به‌صورت چشم و هم چشمی به این کار رو آورده‌اند و نگهداری از سگ تا حدی که در ماه هفت هشت میلیون تومان هزینه می‌کنند را به رخ دیگران می‌کشند.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: جبهه طاغوت به حکم قرآن که می‌فرماید «و تهلک الحرث والنسل» نقشه دارد در کشورهای مسلمان نسل‌کشی می‌کند که نمونه آن را در میانمار، بحرین، یمن، سوریه و ... مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: نقشه دیگر که از همه مهم‌تر است این است که غرب در جنگ اعتقادی به دنبال تغییر باورهای فکری و ارزشی جامعه اسلامی و مکتبی است که نمونه‌هایی از آن را مردم در سند 2030 مطلع شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha