جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی در واکنش به رای مخالف پاکستان در سازمان ملل با تحقیق درباره جنایات عربستان در یمن گفت: نخست وزیر اگر پاکستان دنبال میانجی‌گری درمیان کشورهای اسلامی است نباید در سازمان ملل از یک کشور حمایت می‌کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در واکنش به رای مخالف پاکستان در سازمان ملل با تحقیق درباره جنایات عربستان در یمن، گفت: طبق سخنرانی های قبلی نخست وزیر اگر پاکستان دنبال میانجیگری درمیان کشورهای اسلامی است نباید در سازمان ملل از یک کشور حمایت می‌کرد.

وی افزود: دولت در مورد مسائل حساس باید اول در مجلس رای بیگرد و با مشاوره مجلس تصمیم بگیرد و در مورد مخالفت پاکستان در سازمان ملل متحد با اجرای تحقیق درباره جنایات عربستان در یمن، ما بر این باوریم که این مخالفت،‌ موضع پاکستان نسبت به جنایات کشمیر تضعیف می کند. دولت چگونه خواستار تحقیق درباره ظلم هند در کشمیر است، وقتی خودش حامی جنایتکاران عربستانی شده است؟!

وی در ادامه گفت: پاکستان با عنوان یک کشور قدرتمند اسلامی باید در تصمیم گیری خود دقت کند تا روابطمان با کشورهای اسلامی خراب نشود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha