سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سکه‌های طلا برای انسان آبرو نمی‌آورد، بلکه مهم‌ترین سرمایه انسان دینش است و باید این سرمایه را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با فرماندهان ارشد انتظامی خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: هدایت یکی از بالاترین نعمت‌های خداوند می باشد که به بشریت داده شده است.

وی افزود: کسانی می توانند در راه رضای خدا قدم گذارند و از آن بهره ببرند که اهل ایمان واقعی باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: باعث تأسف است که بسیاری از افراد، از فضای جمهوری اسلامی استفاده می کنند، اما تفکر قارونی در سر دارند، در امور برخی ها هر روز و هر شب حکایت دزدی، دستگیری و اختلاس دیده می شود و این در صورتی است که عده‌ای در گرسنگی به سر می‌برند.

وی، هدایت الهی را بزرگ‌ترین نعمت خدا دانست و گفت: آن دسته از افرادی که به این حقیقت پی بردند سختی‌ها برایشان شیرین می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه بالاترین ثروت هر انسان، ایمانش می باشد، یادآور شد: سکه‌های طلا برای انسان آبرو نمی‌آورد، بلکه مهم‌ترین سرمایه انسان دینش است و باید این سرمایه را حفظ کند.

وی با بیان اینکه توجه به نعمت‌های الهی با هیچ قلم و زبانی قابل تبیین نیست، افزود: نعمتی که مطلق است بالاترین نعمت و باقی نعمت‌هایی که مشروط است، مشروط است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان گفت: اگر نعمت هدایت از انسان سلب شود، همه‌چیز انسان از بین می‌رود.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha