پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه ساماندهی ائمه جماعات مدارس استان کرمان

حوزه/ حجت الاسلام علی جلالی در جلسه ساماندهی ائمه جماعات مدارس استان کرمان گفت: یک از نیازهای ضروری ایجاد گروه‎های پژوهشی و شناسایی نیازهای دانش آموزان و اطلاع رسانی به طلاب و‌ ائمه جماعات در جهت تقویت امر تبلیغ در مدارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام علی جلالی، در جلسه ساماندهی ائمه جماعات مدارس استان کرمان، به همکاریهای سازمان تبلیغات و ‌حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: هماهنگی سازمان تبلیغات و حوزه علمیه یکی از اهداف و برنامههای مورد نظر بوده؛ حوزه علمیه یک گنجینه بسیار عظیم است و خروجی آن وارد عرصه تبلیغ می‌شوند و اگر در این عرصه آموزشهای لازم را برای طلاب نداشته باشیم، مشکلات زیادی خواهیم داشت.

وی  افزود: سازمان تبلیغات محدودیتی در برگزاری دوره های آموزشی طلاب را ندارد و حوزه علمیه میتواند به برنامهریزی در این راستا پرداخته و با اعلام به سازمان، این مرکز به برگزاری دورههای مورد نظر اقدام نماید. ملاک ‌برای ما این است که در مبلغین اشکلات موجود رفع شوند و ان شاءلله این مورد با همکاریهای مورد نیاز صورت میپذیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: یکی از بخش‌های کاری سازمان تبلیغات، آموزشهای قرآنی است، لذا حوزه علمیه از این فرصت برای آموزشهای لازم طلاب و روحانیون استفاده کند.

وی افزود: امروز حوزه و‌ سازمان تبلیغات اسلامی باید دست در دست یکدیگر از فرصتهای موجود حضور روحانیت در مدارس آموزش پرورش استفاده کنند.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: یک از نیازهای ضروری ایجاد گروههای پژوهشی و شناسایی نیازهای دانش آموزان و اطلاع رسانی به طلاب و‌ ائمه جماعات در جهت تقویت امر تبلیغ در مدارس است که باید به این مهم پرداخته شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha