پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی از برگزاری اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی استان، دوم آذر همزمان با سالروز پیام تاریخی حضرت امام برای تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، در بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی، امروز در دیدار دست اندرکاران اجلاسیه شهدای دانشجوی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: اجلاسیه شهدای دانشجو و شهدای طلبه از یکدیگر تفکیک شده است.

وی افزود: در یکی از جلسات با حجت الاسلام «نصیرایی» مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی این موضوع مطرح و تصمیم گیری شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی بیان داشت: علت این تفکیک چند جهت داشت که یکی این بود در ماه صفر که اجلاسیه ها برگزار می شود اکثر روحانیون در تبلیغ هستند.

حجت الاسلام نوفرستی متذکر شد: این مسئله در فضای دانشگاه که وزیر علوم و رئیس نهاد رهبری دانشگاه های کشور حضور دارند فضا را تحت تاثیر قرار می دهد و به همین جهت هماهنگی شد تا حضور روحانیون را پررنگ تر داشته باشیم و اجلاسیه ای جداگانه برای طلاب برگزار کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی، دوم آذر همزمان با سالروز پیام تاریخی حضرت امام برای تشکیل بسیج دانشجو و طلبه برگزار می شود.

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: امیدواریم حضور دانشجویان را نیز در این جلسه داشته باشیم و هر دو اجلاسیه با کیفیت برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha