جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی اربعین

حوزه/مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با اشاره به آغاز ثبت نام اربعین حسینی برای دانشجویان گفت: امکان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی برای دانشجویان تسهیل شد.

ابوالفضل سازنده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سیاست های اخیر نظام جمهوری اسلامی و توجه ویژه مقام معظم رهبری به حضور پرشور در پیاده روی عظیم اربعین حسینی سفر زیارتی اربعین برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام اربعین حسینی برای دانشجویان افزود: امسال برای اولین بار با مساعدت های انجام شده با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، امکان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی برای دانشجویان فراهم شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده، دانشجویان مشمول برای خروج از کشور نیاز به قرار دادن وثیقه ندارند، تاکید کرد: اگر حضور در اربعین برای دانشجویان تسهیل شود، استقبال خیلی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

سازنده توضیح داد: در بخش وثیقه مالی هم دانشجویان می توانند بصورت نقدی مبلغ 3 میلیون تومان پرداخت کنند و هم می‌توانند گزینه ضمانت سازمانی ستاد ملی اربعین دانشگاهیان را انتخاب کنند که ضمانت سازمانی را ستاد ملی دانشگاهیان و بسیج دانشجویی به عنوان شبکه این کار در کل کشور انجام می دهند.

وی با بیان اینکه پس از انتخاب این گزینه، سامانه نظام وظیفه گزینه کد سخا را برایشان نمایش می دهد، بیان داشت: کد سخا را با مراجعه به سامانه ستاد اربعین دانشگاهیان و ثبت اطلاعات خود و ضامنشان و تحویل مدارک به دفاتر بسیج دانشجویی سراسر کشور، پس از نهایتا ۴۸ساعت پیامکی دریافت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ادامه داد: دانشجویان می توانند به سامانه ستاد ملی اربعین دانشگاهیان مراجعه کرده، کد را بردارند و آن را در گزینه کد سخا نظام وظیفه وارد کنند، در واقع این کد اعتباری، کار 3 میلیون تومان وثیقه نقدی را انجام می دهد.

سازنده یادآور شد: با رایزنی‌های صورت گرفته، دانشگاه آزاد اسلامی یک میلیون تومان وام قرض الحسنه برای سفر اربعین به دانشجویان این دانشگاه که در قالب کاروان ها اعزام می شوند، پرداخت می کند.

وی درخصوص زمان اعزام کاروان اربعین گفت: اعزام کاروان دانشجویان از 25 مهر ماه به مدت 13 روز خواهد بود.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha